دبیر هیات فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با برنا:

تیم های منتخب استان به المپیاد استعدادیابی کشور اعزام می شوند/ آی‌‌دی کارت خبرنگاران سه روز دیگر آماده تحویل است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۵:۵۵
کد خبر: ۷۷۸۳۱۸
تیم های منتخب استان به المپیاد استعدادیابی کشور اعزام می شوند/ آی‌‌دی کارت خبرنگاران سه روز دیگر آماده تحویل است
دبیر هیات فوتبال استان اصفهان گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان تیم های منتخب فوتبال و فوتسال استان در بخش آقایان و بانوان استعداد یابی و تیم های منتخب به المپیاد برتر استعدادیابی کشور اعزام می‌شوند.

حمیدرضا دادخواه در گفت و گو با برنا در اصفهان با اشاره تصمیمات و سیاست گذاری های این هیات اظهار کرد: طبق تصمیمی که سیاست گذاری هیات فوتبال استان انجام داده و با هماهنگی فدراسیون فوتبال مقرر شد که به دلیل حساسیت برد و باخت برای نونهالان مسابقات برای زیر 13 سال برگزار نشود و مسابقات به صورت فستیوال برگزار شود.

وی افزود: هیات فوتبال باید فستیوال نونهالان را به صورت فصلی و طی دو مرحله برگزار کند و این فستیوال به گونه ایی است که برد و باخت برای نونهالان اصلا اهمیتی ندارد، در این فستیوال تیم های استانی و شهرستانی شرکت می کنند.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به فستیوال برگزار شده توسط هیات فوتبال شهرستان اصفهان اذعان کرد: افتتاحیه این فستیوال در هیات فوتبال شهرستان برگزار شد و در این فستیوال 148 تیم حضور داشتند.

دادخواه با اشاره به وضعیت صدور و تحویل آی دی کارت های خبرنگاران اصفهانی خاطرنشان کرد: آی دی کارت های خبرنگاران با پیگیری های رییس هیات فوتبال صادر شده است و در همین دو سه روزه به خبرنگاران تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: بنا به تغییرات هیات فوتبال از شهر اصفهان به هیات فوتبال استان اصفهان تغییر پیدا کرده است یعنی قبلا تمام تمرکز هیات مختص به شهر اصفهان بود و عمده کارها را روی شهر اصفهان انجام می داد و واحدی هم به نام شهرستان ها داشت که کلیه امور شهرستان ها را انجام می دادند ولی این سیستم کلا تغییر پیدا کرد و هیات فوتبال کلی  شد و تمامی شهرستان ها در هیات چینش شدند.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان ادامه داد: مسابقات لیگ های برتر و لیگ های دسته یک استان و زیر گروه را در رده های مختلف در حال انجام است. لیگ برتر استانی فوتبال ساحلی هم به صورت مدون و در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری است و به خاطر این که فوتبال ساحلی در کل استان رونق پیدا کند  بازی ها را  چرخشی برگزار می کنیم.

دادخواه با اشاره به سیاست گذاری های مهم در حوزه فوتبال ساحلی تاکید کرد: برای فوتبال ساحلی به دنبال   زیرساخت هستیم تا بتوانیم  یک تیم فوتبال ساحلی قوی هم داشته باشیم  تا بتوانیم در سطح کشور هم حرف هایی برای گفتن داشته باشیم  که با پیگیری های هراتیان در خصوص  جذب اسپانسر و حامیان مالی خوب این امر تحقق یابد.

وی در خصوص  مسابقات فوتبال پیشکسوت استان یادآور شد: فوتبال پیشکسوتان در دو زمین شفق با همکاری آذری مدیر عامل ذوب آهن و زمین تختی با همکاری هیات فوتبال برگزار می شود و رییس هیات فوتبال برای پاسداشت پیشکسوتان هیچ هزینه ایی از آن ها در یافت نمی کنند و 28 تیم از سراسر استان در مسابقات پیشکسوتان به صورت رایگان شرکت می کنند.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به  توجه هیات به داوران و بحث آموزش داوران عنوان کرد: در بحث آموزش داوران کار جدیدی را آغاز کرده ایم و می توان گفت واحد داوران با حضور اساتید داوری هم چون ایرج نظری و احمد صالحی که از داوران خوب کشور هستند مشغول به فعالیت هستند و با همکاری سفیری مسوول کمیته برنامه ریزی های خوبی در حال انجام شدن است .

دادخواه ادامه داد: در گذشته تمام تمرکزمان در بحث داوری بر روی مرکز استان بود و کلاس های داوری در تختی برگزار می شد که  بعضی از داوران از زیر نظر کمیته داوران جا می ماندند ولی هم اکنون استان را در این خصوص به پنج منطقه تقسیم کرده ایم و مدرسان خوبمان را به تمام منطقه های  استان انتقال می دهیم و این کلاس ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در بحث داوری موجب می شود که داوران خوب در سرتا سر استان زیر ذره بین باشند هم چنین آکادمی داوران جوان فوتبال هم در چند روز آینده  شروع به کار می کند و داوران جوان استان که در رده های کشوری یا پایین تر هستند به این آکادمی می آیند و زیر نظر واحد داوران هیات فوتبال فعالیت می کنند.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به بخش بانوانان هیات فوتبال خاطرنشان کرد: در بخش بانوان هم لیگ هایی در سطح استان در حال برگزاری است و تماما زیر نظر هیات استان برگزار می شود و تمامی این بازی ها در تمامی شهرهای استان به صورت چرخشی برگزار می شود.

دادخواه در خصوص همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان اذعان کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان تیم های منتخب فوتبال و فوتسال  استان در بخش آقایان و بانوان استعداد یابی می شوند  که تیم های منتخب به المپیاد برتر استعدادیابی کشور اعزام شوند و این اعزام ها در همین چند روز اخیر اتفاق خواهد افتاد.

د/ 1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز