ملی‌پوش اصفهانی ووشو در گفت و گو با برنا:

رشته تایچی باید از فدراسیون ووشو جدا شود

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۹:۱۲
کد خبر: ۷۷۸۵۰۲
رشته تایچی باید از فدراسیون ووشو جدا شود
ملی‌پوش اصفهانی ووشو گفت: رشته تایچی در کشورهایی مانند چین از فدراسیون ووشو جدا است. اگر در ایران هم تفکیک شود موجب استقلال و رشد بیشتر تایچی خواهد شد.

جواد نوری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: از 11 سالگی ورزش می‌کردم و به رشته ووشو علاقه‌مند شدم، به غیر از ووشو در ورزش دیگری فعالیت نکردم و از سال 94 به عضویت تیم‌ملی در آمدم.

وی ادامه داد: کسب مدال المپیک دانشجویان 2021، المپیک جهانی 2024 و بازی‌های آسیایی 2022 هدف من در ورزش حرفه‌ای است، تا زمانی که خودم را در ورزش پرورش دهم قصد ادامه ورزش حرفه‌ای را دارم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم‌ملی ووشو با اشاره به کسب دو مدال در رقابت‌های جهانی بلغارستان افزود: در مسابقات جهانی تایچی که در کشور بلغارستان برگزار شد دو مدال برنز کسب کردم که از عناوین من در عرصه بین‌المللی است و این مسابقات از سخت‌ترین و معتبرترین تورنمت‌های جهان است.

نوری با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر رشته تایچی از فدراسیون ووشو جدا است، ادامه داد: امیدوارم تایچی از فدراسیون ووشو جدا شود چرا که تایچی یک رشته درمانی و بسیار خاص است، رشته تایچی در کشورهایی مانند چین از فدراسیون  ووشو جدا شده است و اگر در ایران هم از فدراسیون ووشو تفکیک شود موجب استقلال و رشد بیشتر تایچی خواهد شد، امیدوارم با دو مدالی که اخیرا به دست آوردم ثابت شده باشد که تایچی نیز می‌تواند جزو رشته‌های مدال‌آور فدراسیون بوده و نگاه بهتری به این رشته شود.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی تایچی دو سال دیگر در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و من تمام تلاش خود را می‎کنم تا بتوانم در این تورنمت مدال طلا را کسب کنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم‌ملی ووشو در پایان گفت: محسن احمدی، چٍن ژولی و شخصیت ورزشی رونالدو الگوهای من هستند.

ق/ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز