معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان خبر داد:

راه‌اندازی ۱۵ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۷:۴۰:۰۲
کد خبر: ۷۸۱۰۷۰
راه‌اندازی ۱۵ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت: مرکز نیکوکاری از ابتدای امسال تاکنون باهمت خیران و اهالی شهرستان‌ها و محلات استان اصفهان راه‌اندازی شد و شمار این مراکز در استان به ۶۲ رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی رنجکش در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا (س) در محله حصه اصفهان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری حامیان نیازمندان و اقشار کم‌درآمد در محدوده فعالیت خود هستند، اظهار کرد: ساختار خودگردان و مردمی این مراکز در کنار نظارت و راهبری کمیته امداد ترکیب خوبی برای کمک مؤثر و سریع به نیازمندان فراهم کرده است.

وی مهم‌ترین کارکرد مراکز نیکوکاری را تعمیق ارتباط بین مردم و کمیته امداد دانست و افزود: شناسایی مشکلات موردی نیازمندان بدون مراجعه به این نهاد در کنار افزایش مشارکت مردم از دیگر کارکردهای این مراکز است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان با اشاره به افتتاح ۱۵ مرکز نیکوکاری جدید از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: در حال حاضر ۶۲ مرکز نیکوکاری در سراسر استان در حال ارائه خدمات به نیازمندان و جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند.

وی بابیان اینکه بیشتر مراکز نیکوکاری در مساجد و تحت نظارت ائمه جمعه و جماعت شکل‌گرفته‌اند، گفت: مسجد زیرساختی است که در همه جای استان وجود دارد و گسترش این مراکز در مساجد علاوه بر استفاده از فضای معنوی و الهی آن‌ها به رشد بهره‌وری منابع موجود در عرصه خیر و احسان یاری می‌رساند.

 

نظر شما