رییس هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان مطرح کرد:

۱۵.۵ درصد از مدال‌های کسب شده در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا سهم اصفهانی‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۲:۱۹
کد خبر: ۷۸۱۲۰۰
۱۵.۵ درصد از مدال‌های کسب شده در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا سهم اصفهانی‌ها
رییس هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: دستاورد این کاروان با تعداد 25 ورزشکار 21 مدال از 136 مدال را بود و این قهرمانان توانستند15.5 درصد از سهم کل مدال ها را به خود اختصاص دهند که این نشان از حضور اصفهان در همه صحنه ها دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد رضاآقاباباگلیان در مراسم تجلیل از ورزشکاران پارا آسیایی جاکارتا ضمن گرامی داشت ایام ولادت پیامبر اکبر و امام جعفر صادق اظهار کرد: ورزشکاران افتخارآفرینانی هستند که با همت و پشتکار و غیرت خود در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

وی افزود: دستاورد این کاروان با تعداد 25 ورزشکار 21 مدال از  136 مدال را بود  و  این قهرمانان توانستند5/15درصد از سهم کل مدال ها را به خود  اختصاص دهند که این نشان از حضور اصفهان در همه  صحنه ها دارد.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان  ادامه داد: آن چه که این ورزشکاران به سکوها و قله های افتخار دست پیدا کردند همت و پشتکار خودشان و حمایت های خانواده های این عزیزان بوده است که جا دارد از همه زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

آقابابا گلیان  با اشاره به خدمات ارائه شده  به  ورزشکاران عنوان کرد: اگر اداره ورزش و جوانان و هیات خدماتی به این ورزشکاران ارایه می دهد همه  این خدمات به عنوان تسهیل کننده  برنامه های این ورزشکاران بوده است.

وی با اشاره به هزینه های ورزشی  ورزشکاران معلول و جانباز خاطرنشان کرد: هزینه های  ورزشی این ورزشکاران  ازجمله تجهیزات و ایاب ذهاب بسیار سنگین است و جا دارد از خدماتی که به عنوان حقوق شهروندی از طرف شهرداری و شورای شهر به این عزیزان داده شده تشکر کنم.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان  تاکید کرد:5/12 درصد از جمعیت شهروندی این استان را معلولان تشکیل می دهند و باید نسبت به زیرساخت های ورزشی که برای این عزیزان وجود دارد بیشتر و بیشتر احساس نیاز کرد.

 آقاباباگلیان با اشاره به کمک های شورای شهر قبل برای احداث ورزشگاه شهید میثمی عنوان کرد: این ورزشگاه اختصاصی معلولان نگینی برای شهر اصفهان و ایران اسلامی شد و بنا بر سخن ریسس پاراالمپییک در بازدیدی از این ورزشگاه ،این ورزشگاه را پر افتخار و بین الملی توصیف کرد و اذعان داشت که با ساخت این ورزشگاه طعنه به  برزیل و کره زده اید.

وی یادآورشد:همه استانداردهای لازم برای ورود ورزشکاران معلول و جانباز در این ورزشگاه موجود است و مفتخر هستیم که با توجه به حضور این عزیزان در مسابقات پاراآسیایی و پاراالمپیک ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشتند که این ملاقات ها صمیمی و دلگرم کننده بود.

د/1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز