مدافع تیم فوتبال سپاهان:

هواداران به پیروزی سپاهان کمک کردند

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۸۲۰۹۹
هواداران به پیروزی سپاهان کمک کردند
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: جا دارد دست هوادارن را ببوسم واقعا امروز سنگ تمام گذاشتند و یکی از عوامل پیروزی تیم ما همین تماشاگران بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد ایرانپوریان بازیکن تیم سپاهان پس از برد تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود از قبل هم پیش بینی این  بازی سخت را کرده بودیم و بنظرم دو نیمه متفاوت داشتیم.

وی تصریح کرد: دو نیمه متفاوتی را داشتیم نیمه اول پدیده حفظ توپش بیشتر بود ولی باز تیم ما  موقعیت های بیشتری داشت نیسبت به حریف و نیمه دوم هم به همین گونه بود که توانستیم هم نبض بازی را بدست بگیریم و هم توانستیم موقعیت های بیشتری نسبت به پدیده خلق کنیم.

مدافع تیم  فوتبال سپاهان با اشاره به سخت بودن بازی برابر پدیده عنوان داشت: خداراشکر توانستیم از این بازی سخت که واقعا امتیاز آن را احتیاج داشتیم و توانستیم سربلند بیرون بیایم و سه امتیاز را بگیریم.

ایرانپوریان با اشاره به جو ورزشگاه توسط هواداران خاطرنشان کرد: جا دارد دست هوادارن را ببوسم واقعا امروز سنگ تمام گذاشتند و یکی از عوامل پیروزی تیم ما همین تماشاگران بودند که ترس و اضطراب را به دل تک تک بازیکنان انداخته بودند و قوت قلبی برای بازیکنان سپاهان بود.

د/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز