مهاجم تیم فوتبال پدیده:

مالکیت توپمان بیشتر از سپاهان بود

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۸۲۱۰۰
مالکیت توپمان بیشتر از سپاهان بود
مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: کسانی که بازی ما را دیدن واقعا از بازی پدیده لذت بردند و نیمه اول سوار بر بازی بودیم نیمه دوم هم همین طور ولی در نیمه دوم مالکیت توپ ما بیشتر بود و سپاهان سعی داشت از تک گلش محافظت کند که این باعث شد مالکیت توپی ما بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم پدیده پس از باخت تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود و بنظرم هر کسی در استادیوم بود و یا از تلویزیون این بازی را تماشا می کرد از بازی لذت  می برد، امروز برا کسب سه امتیاز آمده بودیم که متاسفانه بعضی مواقع عدالت فوتبال برقرار نیست.

وی افزود: تیم سپاهان روی تک موقعیتی که داشت توانست به گل دست پیدا کند و آن موقعیتی را هم که بدست آورد روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود ولی جا دارد خسته نباشید بگویم به تمامی بازیکنان تیم خودمان که بازی خوبی را با مالکیت توپ 70 به 30 به نمایش گذاشتند.

مهاجم تیم پدیده یادآور شد: تیم پدیده همه  جوره تیم برتر میدان بود ولی  به تیم سپاهان بابت کسب سه امتیاز تبریک می گویم و امیدوارم ما هم بتوانیم در بازی های بعدی این نتیجه را جبران کنیم و موفق باشیم ولی در مجموع از این اتفاقی که افتاد ناراحت هستیم  ولی از فوتبال لذت بردیم.

خلعتبری ادامه داد: کسانی که بازی ما را دیدن واقعا از بازی پدیده لذت بردند و نیمه اول سوار  بر بازی بودیم نیمه دوم هم همین طور ولی در نیمه دوم مالکیت توپ ما بیشتر بود و سپاهان سعی داشت از تک گلش محافظت کند  که این باعث شد مالکیت توپی ما بیشتر شود.

د/ 3

 

نظر شما