مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

تعمیر و بهسازی ۱۴۸۸ منزل مددجویی در اصفهان

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۸۲۶۵۲
تعمیر و بهسازی ۱۴۸۸ منزل مددجویی در اصفهان
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در هفت‌ماهه نخست امسال منازل هزار و ۴۸۸ خانوار نیازمند تعمیر و بهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباسعلی زارعان،  بابیان اینکه مسکن یکی از نیازهای پر هزینه مددجویان تحت حمایت این نهاد است، اظهار کرد: در دو دهه اخیر رشد بی‌رویه قیمت‌ها در حوزه ساختمان باعث افزایش هزینه تأمین مسکن برای مردم شده است و نیازمندان جامعه در جریان موج‌های افزایشی ، آسیب بسیار بیشتری دیده‌اند.

وی بابیان اینکه جامعه تحت حمایت کمیته امداد به علت مشکلات اقتصادی و درآمد کم قادر به تعمیر و بهسازی منازل مسکونی خود نیستند، گفت: در هفت‌ماهه نخست امسال منازل هزار و ۴۸۸ خانوار نیازمند تعمیر و بهسازی شد.

زارعان افزود: برای ارائه این خدمات به مددجویان دو میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان نیاز داشتیم که این مبلغ ، از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی تأمین شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان کمک به تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان را در شرایط کنونی یک ضرورت  دانست و تأکید کرد: در بسیاری از موارد و به‌ویژه در کلان‌شهرها تأمین مسکن پایدار و شخصی برای مددجویان به‌راحتی باعث توانمندسازی و خودکفایی این خانوارها می‌شود و برای ارائه این خدمت پرهزینه ، به کمک مردم نیکوکار و خیران ارجمند اصفهانی نیازمندیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز