ملی پوش اصفهانی گلبال:

برای مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شوم/ اصفهان میزبان مسابقات لیگ گلبال است

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱:۴۲
کد خبر: ۷۸۳۱۲۲
برای مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شوم/ اصفهان میزبان مسابقات لیگ گلبال است
ملی پوش اصفهانی گلبال گفت: مسابقات پاراالمپیک 2020 در شهر توکیو را در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها مقام ارزشمندی را کسب کنیم من از همین الان تمریناتم را آغاز کرده ام تا آمادگی لازم را کسب کنم.

طیبه استکی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان با اشاره کسب مقام در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اظهارکرد: در مسابقات پاراآسیایی جاکار تیم نابینایان و کم بینایان توانستیم مقام سوم تیمی را کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط مسابقات برگزار شده افزود: گلبال رشته ایی است که هر سال با سال قبل خیلی قابل  قیاس است چون تیم ها در حال پیشرفت و تلاش هستند، تیم های حاضر در مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بودند و رقیبان سرسخت و خوبی داشتیم.

ملی پوش اصفهانی گلبال با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات در کشور اندونزی خاطرنشان کرد: این دوره از لحاظ آب و هوایی اصلا مناسب معلولان نبود هوا خیلی شرجی بود ولی به هر حال همه جوره با تلاش خودمان و مربیان خودمان را وفق دادیم، همچنین از نظر غذایی هم کیفیت آنچنان جالب نبود ولی قابل تحمل بود.

استکی در خصوص استقبال از قهرمانان گلبال لحظه ورود به کشور عنوان کرد: استقبال در تهران و اصفهان خیلی خوب بود و مراسم خیلی خوبی در گلستان شهدا برگزار کردند.

وی در خصوص تیم اعزامی به اندونزی خاطر نشان کرد: تنها نفری که در این رشته از استان اصفهان به مسابقات اعزام شد من و مربیم بودیم، در اصفهان تمریناتم را زیر نظر مربی خودم انجام می دهم  و تمرینات متفرقه از قبیل استقامت و آمادگی جسمانی را به صورت انفرادی دنبال می کنم ولی کار تیمی را زیر نظر خانم ابراهیمی انجام می دهم.

ملی پوش اصفهانی گلبال با اشاره به امکانات حاضر در اصفهان یادآور شد: خداراشکر امکانات خوبی برای این رشته در استان وجود  دارد و تقریبا حمایت هایی از سوی مسوولان انجام می گیرد.

استکی در خصوص  کسب آمادگی برای مسابقات پیش رو اذعان کرد: مسابقات پاراالمپیک 2020 در شهر توکیو را در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها مقام ارزشمندی را کسب کنیم من از همین الان تمریناتم را آغاز کرده ام تا آمادگی لازم را کسب کنم.

 وی در پایان یادآور شد: هم اکنون درگیر مسابقات لیگ گلبال هستیم که استان اصفهان میزبانی این  مسابقات را برعهده دارد و در مسابقات برون مرزی سال آینده چین شرکت خواهیم کرد.

د/ 1

 

 

نظر شما