در گفتگو با برنا مطرح شد:

مدیر مدرسه جنجالی ناحیه ۴ اصفهان عزل شد/ چند نفر از والدین نامه پزشکی قانونی داشتند

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۳:۵۳
کد خبر: ۷۸۳۳۰۹
مدیر مدرسه جنجالی ناحیه ۴ اصفهان عزل شد/ چند نفر از والدین نامه پزشکی قانونی داشتند
صبح امروز فیلمی از تجمع اولیای دانش‌آموزان روبروی یکی از مدارس دولتی ناحیه 4 اصفهان در فضای مجازی دست به دست شد. والدین دانش‌آموزان ادعا می‌کردند نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه فرزندنشان به چند دانش‌آموز تجاوز کرده است. در پی این ماجرا مدیر این مدرسه عزل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  صبح امروز فیلمی از تجمع اولیای دانش‌آموزان روبروی یکی از مدارس دولتی ناحیه 4 اصفهان در فضای مجازی دست به دست شد.

والدین دانش‌آموزان ادعا می‌کردند نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه فرزندنشان به چند دانش‌آموز تجاوز کرده است.

یکی از والدین معترض در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، مدعی شد: دیشب چند مادر به من پیام دادند که فردا قرار است فرزندانمان به مدرسه نروند چون به والدینشان اطلاع داده بودند که این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: امروز چند نفر از والدین نامه از پزشکی قانونی داشتند و مسوولان آموزش و پرورش در ابتدای اعتراض این اتفاق را تکذیب کردند اما بعد از آن گفتند که پرونده بررسی خواهد شد.

این فرد به برنا گفت: یکی دو نفر از والدین مدعی شدند صدای فرد را موقع اعتراف ضبط کرده‌اند.

وی گفت: من از کجا بدانم این اتفاق برای فرزند من نیفتاده است چطور از او بپرسم؟ شب‌ها فرزندم از ترس اینکه به مدرسه برود دل درد دارد و خیس عرق می‌شود.

مدیر مدرسه جنجالی در اصفهان برکنار شد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط با ادعای اولیای دانش‌آموزان یکی از مدارس ناحیه 4 اصفهان مبنی بر اینکه نایب رییس انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان به چند دانش‌آموز تجاوز کرده است به برنا گفت: امروز صبح  مسوولان آموزش و پرورش ناحیه 4 و اداره کل در محل حاضر شدند و به معترضین پاسخ دادند.

علیرضا مهدی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید با سند و مدرک به عنوان مرجع پاسخگویی پاسخ دهد، ادامه داد: پرونده در حال رسیدگی است و هنوز چیزی ثابت نشده همچنین پزشکی قانونی باید تاییدیه این اتفاق را به آموزش و پرورش ابلاغ کند.

وی در رابطه با اقدامات آموزش و پرورش در این رابطه گفت: مدیر بلافاصله عزل شد پرونده به هیات تخلفات اداری ارجاع شده است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان وی بیان کرد: از فردا دانش‌آموزان به مدرسه برمی‌گردند.

ت/ 1

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز