حاشیه‌های قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان؛

پرتاب ترقه به زمین بازی قبل از شروع دیدار پرسپولیس و سپاهان/ هواداران دو تیم درب ورزشگاه را شکستند

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۸۵۷۴۹
پرتاب ترقه به زمین بازی قبل از شروع دیدار پرسپولیس و سپاهان/ هواداران دو تیم درب ورزشگاه را شکستند
تماشاگران پرسپولیس قبل از شروع بازی پرسپولیس و سپاهان با پرتاب کردن ترقه صدای مهیبی در ورزشگاه ایجاد کردند که این حرکت واکنش شدید تماشاگران سپاهان را در پی داشت و جو ورزشگاه را متشنج کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در دیدار معوقه هفته دوازدهم دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس در آوردگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

حواشی قبل دیدار سپاهان و پرسپولیس به شرح زیر است:

 با وجود قول های  مسوولان برای حل مشکل ترافیکی ورودی ورزشگاه ترافیک سنگینی 5 ساعت قبل از شروع بازی در ورودی های اصفهان و مسیر های منتهی به ورزشگاه حاکم بود.

هواداران زیادی برای تماشای این مسابقه به نقش جهان آمده بودند و صف های خرید بلیط به چند کیلومتری می رسید.

تابش مدیر عامل سپاهان به همراه برخی از لیدر ها در اقدامی هماهنگ به زمین بازی آمدند و مورد تشویق هوادارن طلایی پوش قرار گرفتند.

تماشاگران پرسپولیس در ضلع شمالی ورزشگاه قرار دارند و همان طور که قول داده شده بود 10 درصد از جایگاه به آن ها اختصاص داده شد.

باشگاه سپاهان پیش از شروع این دیدار با آوردن کاپیتان سابق سپاهان ، محرم نویدکیا به داخل زمین از وی تقدیر کردند و نویدکیا مورد تشویق ویژه  هواداران سپاهان قرار گرفت.

تماشاگران پرسپولیس با پرتاب کردن ترقه صدای مهیبی در ورزشگاه ایجاد کردند که این حرکت واکنش شدید تماشاگران سپاهان را در پی داشت و به نوعی جو ورزشگاه را متشنج کرد.

خیل عظیمی از هواداران  ساعت ها قبل از شروع بازی پشت درب های ورزشگاه قرار گرفته اند که  لزوم بهره برداری هر چه سریع تر طبقه دوم ورزشگاه را طلب می کند.

هوادارانی که بیرون ورزشگاه نتوانسته بودند  به داخل ورزشگاه وارد شوند قبل از شروع بازی با شکستن درب ها به ورزشگاه وارد شدند.

برانکو سرمربی سرخ پوشان پیش از شروع دیدار به زمین آمد و با رفتن به سمت  تماشاگران پرسپولیسی و نشان دادن پرچم قرمز مورد تشویق قرار گرفت.

بازیکنان دو تیم پیش از شروع به زمین آمدند و تمرینات گرم کردن خود را انجام دادند.

هواداران سپاهان با تشویق های یک صدای خود تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و صحنه های زیبایی را در ورزشگاه خلق کردند.

د/1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز