انصاری: بازی با پرسپولیس، بازی لحظه‌ها بود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۵:۲۸
کد خبر: ۷۸۵۹۲۸
انصاری: بازی با پرسپولیس، بازی لحظه‌ها بود
ساسان انصاری گفت: این بازی، بازی لحظه‌ها بود. شرایط داشت به گونه‌ای رقم می‌خورد که باید روی لحظه‌ها و اتفاقات گل زده می‌شد، هر 2 گل هم روی لحظه‌ها به ثمر نشست، یک گل زیبا بازیکن ما زد و گل پرسپولیس هم که روی پنالتی به دست آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ساسان انصاری پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار پر برخوردی بوده و فکر می‌کنم که هر 2 تیم خیلی خوب یکدیگر را آنالیز کرده بودند. این بازی، بازی لحظه‌ها بود. شرایط داشت به گونه‌ای رقم می‌خورد که باید روی لحظه‌ها و اتفاقات گل زده می‌شد، هر 2 گل هم روی لحظه‌ها به ثمر نشست، یک گل زیبا بازیکن ما زد و گل پرسپولیس هم که روی پنالتی به دست آمد.

وی در مورد داوری این دیدار خاطرنشان کرد: در مورد داوری من نباید نظر بدهم. قطعا فغانی داور بسیار خوبی است و باید کارشناس‌ها در مورد قضاوتشان نظر دهند، من در جایگاهی نیستم که بتوانم در مورد داوری صحبت کنم.

انصاری در مورد اتفاقات رخ داده منجر به اخراج کی‌روش استنلی متذکر شد: من تا حدودی به صحنه نزدیک بودم. با کامیابی‌نیا درگیری لفظی پیدا کرد اما من متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد. از فغانی که سوال پرسیدم گفتند که الفاظ خوبی نسبت به هم به‌کار نبرده‌اند و همین باعث شد که اخراج شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز