رحمانی: پنالتی درست نبود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۰:۱۱
کد خبر: ۷۸۵۹۲۹
رحمانی: پنالتی درست نبود
بختیار رحمانی گفت: من احترام زیادی برای فغانی قائل هستم اما به هیچ وجه پنالتی درست نبود قبل از پنالتی به‌طور 100درصد روی خالد شفیعی خطا صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بختیار رحمانی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گل بسیار زیبایی به‌ثمر رساندیم اما متأسفانه بازی مساوی شد، با این حال همین که الآن در صدر جدول قرار داریم خوب است و می‌توانیم با حمایت هواداران نتایج درخشانی را به‌دست آوریم.

وی در مورد پنالتی اعلام‌شده به‌نفع پرسپولیس خاطرنشان کرد: من احترام زیادی برای فغانی قائل هستم اما به هیچ وجه پنالتی درست نبود قبل از پنالتی به‌طور 100درصد روی خالد شفیعی خطا صورت گرفت.

رحمانی در پاسخ به پرسش مطرح‌شده در مورد درگیری‌های آخر بازی این گونه پاسخ داد: بسیار زشت است و من اصلاً از این صحنه‌ها استقبال نمی‌کنم. بازیکنان ما اهل این مسائل نیستند اما متأسفانه شرایط این گونه پیش آمد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به قرعه سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: ما مقابل هر تیمی که قرار بگیریم، استقبال می‌کنیم و با حمایت هوادارانمان می‌توانیم نتایج خوبی را به‌دست آوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز