با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان؛

اولین سمینار کنترل احساسات در اصفهان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۲:۳۱
کد خبر: ۷۸۶۶۷۹
اولین سمینار کنترل احساسات در اصفهان برگزار می‌شود
اولین سمینار کنترل احساسات با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان، موسسه مردم نهاد پویندگان نوید زندگی، موسسه علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران و برخی ارگان های و سازمان های دیگر در 28 و 29 آذرماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، اولین سمینار کنترل احساسات با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان، موسسه مردم نهاد پویندگان نوید زندگی، موسسه علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران و برخی ارگان های و سازمان های دیگر در 28 و 29 آذرماه برگزار می شود. این همایش به موضوعاتی چون کنترل خشم، مدیریت استرس و خلق منفی می پردازد و در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه حضور در سمینار از دانشگاه تهران اهدا خواهد شد.

متقاضیان برای شرکت در این سمینار با ورود به لینک ثبت نام http://evand.com/events/151454 و ارسال کد تخفیف پیشگیری  از تخفیف 40 درصدی ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است این همایش دو روزه در مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان برگزار می شود وتخفیف 40 درصدی ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان تنها برای 100 نفر اول مراجعه کننده برای شرکت در اولین سمینار کنترل احساسات می باشد که متقاضیان باید هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان از سخنرانان اصلی مراسم اختتامیه این همایش خواهد بود که به بررسی خشم، کنترل و راه های پیشگیری از آن خواهد پرداخت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز