همایش بهبود جایگاه کشاورزی در آران و بیدگل برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۹:۳۹
کد خبر: ۷۸۷۰۰۹
همایش بهبود جایگاه کشاورزی در آران و بیدگل برگزار شد
همایش تأمین امنیت دامداری ها و بهبود جایگاه کشاورزی در توسعه شهر با حضور دادستان و مسئولان شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات سردار شهید راحمی شهر نوش آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، همایش تأمین امنیت دامداری ها و بهبود جایگاه کشاورزی در توسعه شهر با حضور دادستان و مسئولان شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات سردار شهید راحمی شهر نوش آباد برگزار شد.

دادستان آران و بیدگل با اشاره به حفظ امنیت این شهرستان از گذشته تا به امروز گفت: همکاری، همراهی، همدلی و یاری مردم از مهّم ترین ارکان برای ایجاد و حفظ امنیت می باشد.

سید محمد جوادی، وجود برخی شرایط موجود در جامعه از جمله بیکاری و کمبود اشتغال را از دلایل مهم سرقت و نا امنی دانست که بسیاری از مشکلات با حضور همیشه در صحنه مردم هوشیار و نیروی انتظامی برطرف خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاضر مردم باید به نکات امنیتی بیشتر اهمیت داده و آن ها را رعایت نمایند همچنین اجازه دهند پس از دستگیری سارقان مراحل و مراتب قانونی طی شود و متهم به مجازات کردار و عمل خود برسد.

دادستان شهرستان آران و بیدگل به فعالان کشاورزی و دامداری شهرستان توصیه نمود تا دامداری ها را برای امنیت بیشتر به صورت مجتمع درآورده و از قفل و در مناسب استفاده نمایند. 

در راستای کاهش و پیشگیری از جرائم در حوزه کشاورزی و دام، دادگستری شهرستان آران و بیدگل همزمان با برگزاری همایش تأمین امنیت دامداری ها و بهبود جایگاه کشاورزی در توسعه شهر همایش دیگری با عنوان پیشگیری از سرقت احشام و راه های مبارزه با خشکسالی و بهبود جایگاه کشاورزی برگزار نمود که با حضور حداکثری کشاورزان، دامداران، مردم، علاقه مندان همچنین حضور دادستان، مدیران و مسئولان شهرستان همراه بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز