سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

سوت داور، آینده یک باشگاه را تغییر می‌دهد

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۷:۲۴:۵۳
کد خبر: ۷۸۷۱۹۴
سوت داور، آینده یک باشگاه را تغییر می‌دهد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از زحمت بچه‌ها راضی هستم اما سوت داور آینده یک باشگاه را تغییر می‌دهد ولی امروز بیش از چهار سوت به ضرر ما زده شد. که موجب عصبانیت هواداران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: از نیمه دوم بازی با نفت شرایطمون یهتر شد امروز نهایت تلاش انجام دادیم و راضی هستم.

وی ادامه داد: بر خلاف میل باطنی بگویم اذیت شدیم از داور بازی و یک بازیکن حریف هم باید اخراج می شد در بازی مقابل استقلال هم این شرایط ایجاد شد. 

وی با بیان اینکه تصاویر بازی را دیدم و صحنه خطای روی حسینی پنالتی بود، اظهار کرد: داور وسط، جریان بازی را از دست داده بود حتی در نیمه دوم که ۹ دقیقه وقت اضافه داشتداور لحاظ نکرد.

منصوریان با اشاره به اینکه شانس گل داشتیم ولی استفاده نکردیم، تصریح کرد: از زحمت بچه‌ها راضی هستم اما سوت داور آینده یک باشگاه را تغییر می‌دهد ولی امروز بیش از چهار سوت به ضرر ما زده شد. که موجب عصبانیت هواداران می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: می‌دانستیم نفتی‌ها برای یک امتیاز می‌آیند ولی نشد که سه امتیاز این دیدار را بگیریم؛ به نفتی‌ها تبریک می‌گویم.

وی با تأکید بر اینکه بچه‌های ما در زدن ‌ضربه نهایی دجار مشکل بودند، گفت: ذوب آهن این فصل از نظر روحی افت کرد ولی دز نیم‌فصل ۵۲ روز فرصت داریم شکل تیم را عوض کنیم. سه خرید خوب خواهیم داشت. بچه‌ها باید بدانند پیراهن ذوب آهن ارزان نیست و ارزش دارد.

منصوریان افزود: بازیکنان باید کارگری را در نیم فصل شروع کنند؛ مثل کارگران پای کوره بلند ذوب و پای کار بایستند؛ امیدوارم بچه‌ها بدانند پیراهن سبز ذوب عرق ۱۴ هزار کارگر به دنبالش است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد دلیل فرصت‌، گفت: خیلی اذیت می‌شویم و باید بازی‌های خانگی را جبران کنیم. زحمت و تمرکز می‌خواهد. شانسی برای فرصت سوزی نداریم. بنزین سبزمون و جوانانمان خیلی مهم هستند.

وی با بیان اینکه اصفهان در مرحله آکادمی بسیار قوی است، اضافه کرد: امکانات ذوب آهن خوب است. صددرصد در نیم فصل دوم تغییر می‌کنیم و باید به چالش سخت امیدوار باشیم. همه مدیرعاملان و به خصوص آذری تیمش را حمایت می‌کند.

منصوریان در خصوص دلیل رفتن مرتضی تبریزی، گفت: رفتن مرتضی تبریزی به خاطر اصرار خودش بوده ولی هر تجربه‌ای با موفقیت نیست و لازم است تبریزی این شرایط را تجربه کند. آذری به خاطر خود بازیکن اجازه جدایی داد و تبریزی بدشانس بود. آذری باهوش است و بازیکنی را از دست نمی‌دهد. تبریزی برای ذوب اهن زحمت کشید ولی گاهی شرایط فراهم نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: زهیوی و ارسلان مطهری هم بدشانس بودند. تیم ذوب اهن از لحاظ بدنسازی مشکل دارد و باید روی این قضیه کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آذری در کار فنی دخالت می کند، اظهار کرد: اصلاً امکان ندارد، تا حالا یک مورد هم حرفی نزده است. آذری می‌گوید هر بازیکنی که مدنظر داری را بخر و هر بازیکنی میخواهی در نیم‌فصل حذف کن. سعید آذری حرص زیادی میخورد و این به من هم فشار می‌آورد تا موفق شوم.

منصوریان در مورد شرایط هرناندز، گفت: برای بازیکن خارجی دلار پرداخت می‌شود. به ادی شانس دادیم و خواستیم در هجده قدم حضور داشته یاشد. ما در ارسال‌ها مشکل داریم و باید حل شود. ادی در موقعیت خوب قرار گرفت ولی ضربات نهایی را خوب نزد. به خدادادی بازیکن جوانمان مقابل پرسپولیس فرصت دادیم چون او را نمی شناختند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: شرایط سختی در انتظار جوانان است و باید آبدیده شوند.

وی در مورد شرایط روانی تیم چطور افزود: فشار روحی- روانی روی تیم است. خط دفاعی خوب بود. اگر داوری خوب بود از دو بازی پرسپولیس و نفت باید چهار امتیاز می‌گرفتیم. باید تلاش کنیم ولی نگرانی و ترس در تیم نیست.

ک/ 1

 

نظر شما
پرونده ویژه