شهردار اصفهان:

سامانه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان رونمایی می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۲:۳۱
کد خبر: ۷۸۷۹۷۶
سامانه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان رونمایی می‌شود
شهردار اصفهان گفت: فردا یکشنبه 25 آذر و در آستانه روز حمل و نقل و رانندگان، از سامانه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان (BIS) رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با شهروندان در برنامه " سلام اصفهان" اظهار کرد: به همین مناسبت از 26 آذر و روز حمل و نقل و رانندگان، رویدادهای متنوعی با عنوان قصه "آدم و هوا"، در شهر اصفهان آغاز می شود و تا 29 دی ماه یعنی "روز هوای پاک" ادامه پیدا می کند که 33 روز ماندگار را برای مردم شهر اصفهان رقم خواهد زد.  

شهردار اصفهان تصریح کرد: در چند روز گذشته رخدادهای خوبی در اصفهان اتفاق افتاده و امیدواریم طی روزهای آینده همراه با رویدادهای ترافیکی، فرهنگی و علمی برنامه های خوبی را برای اصفهان داشته باشیم. امیدوارم، همچون یک سال گذشته روزهای پرشور و نشاطی را که نیاز امروز جامعه است، برای مردم اصفهان و سرزندگی شهر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه من از مردم که به خاطر فعالیت های اجتماعی در موقعیت های مختلف از ما تشکر کردند، سپاسگزارم و امیدوارم با دعای خیر و کمک های مردم همکاران ما در شهرداری فعالیت خود را به خوبی ادامه دهند، تصریح کرد: فردا یکشنبه 25 آذرماه، 30 اتوبوس نوسازی شده را به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می کنیم که با 50 اتوبوسی که پیش از این خریداری شد و 30 اتوبوسی که قبلا نوسازی شده بود، می توان گفت در مجموع در یک سال گذشته 110 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شده است. 

وی ادامه داد: همچنین فردا به قولی که به جوانان انقلابی دوران دفاع مقدس در دیدار با آن ها داده بودم، عمل خواهم کرد و یک دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده را در اختیار جانبازان عزیز قرار خواهیم داد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این روزها فضای عمرانی شهر به خاطر افتتاح پروژه ها تغییر کرده است و امیدوارم هیچ کس طعم شیرین این خدمت را به مردم شایسته این شهر تلخ نکند و همه آنهایی که مردم را دوست دارند، کمک کنند تا ضمن ارتقای سطح امید مردم، شاهد رشد و شکوفایی شهرمان باشیم.  

 

 

 

نظر شما