فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد:

توقیف محموله قاچاق در سمیرم

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۲۴:۳۶
کد خبر: ۷۸۸۷۱۶
توقیف محموله قاچاق در سمیرم
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید رئیسیان این فرماندهی در بازرسی از 3 دستگاه اتوبوس مسافربری محموله ای شامل انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی اظهار کرد:  ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهیدرئیسیان فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم  حین کنترل خودروهای عبوری به 3 دستگاه اتوبوس مسافربری که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند، مشکوک شده آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: ماموران پس از متوقف شدن اتوبوس ها طی هماهنگی با مقام قضائی از آنان بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 670 ثوب پوشاک زنانه و مردانه، 34 عدد فلاسک چای خارجی، 450 عدد چسب ژله ای، 6 حلقه لاستیک، 100 عدد باطری موتورسیکلت، 120 بسته آدامس، 100 بسته ژیلت،  یک هزار و 152 عدد  ظروف آشپزخانه، یک هزار و 800 عدد باطری قلمی و 7 عدد ویلچر خارجی که همگی فاقد هر گونه مجوز گمرکی و به صورت قاچاق حمل می شدند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم، ارزش محموله های قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات 3 نفر نیز دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز