همراه با برنامه های تفریحی ویژه یلدا در آخرین روز های پاییز

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۳۳:۲۵
کد خبر: ۷۸۸۷۲۹
همراه با برنامه های تفریحی ویژه یلدا در آخرین روز های پاییز
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژه شب یلدا برنامه های تفریحی متنوعی را اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جشن های یلدای ایرانی، یلدای کودکانه، جشن میلاد خورشید، جشنواره هفت مغز بازی، جشن انار آبی و ... از جمله برنامه های ویژه یلدا است.

"انار آبی" عنوان جشنی متفاوت برای شب یلدا است که ویژه کودکان مهاجر 4 تا 12 سال از کشورهای افغانستان، عراق، هند و پاکستان برنامه ریزی شده و 29 آذر ساعت 16 در خانه کودک برگزار می شود.

ویژه برنامه یلدا با عنوان "میلاد خورشید" نیز عنوان دیگر برنامه های اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است که در باغ های بانوان ناژوان، طلوع و پردیس برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه "میلاد خورشید" به ترتیب 26 و 28 آذر از ساعت 8:30 در باغ بانوان ناژوان، 30 آذر از ساعت 13 در پارک جنگلی ناژوان، 28 آذر از ساعت 18 در باغ بانوان طلوع و باغ بانوان پردیس اجرا می شود.

خانه خلاقیت نیز به عنوان یکی از مراکز اداره تفریح به برگزاری جشنواره هفت مغز بازی ویژه یلدا اقدام کرده است که از 23 آذر آغاز شده و تا 29 آذر هر روز از ساعت 19 تا 22 در محل خانه خلاقیت در حال برگزاری است.

جشن یلدای ایرانی به همراه بازنمائی آیین های یلدا و برنامه های شاد و هنری، 28 آذر ساعت 15 در محل باغ تجربه میزبان شهروندان ارشد و جشن یلدای کودکانه، 29 آذر ساعت 14 در محل جزیره بازی میزبان کودکان است.

نمایشگاه و بازارچه "شب های یلدایی" به همراه برنامه های شاد و متنوع، قرعه کشی و اهداء جوایز نیز از جمله برنامه های منطقه 12 ویژه یلدا است که تا 30 آذر از ساعت 9 تا 21 در بهارستان غربی برگزار می شود.

 

نظر شما