فرمانده انتظامی استان اصفهان:

۱۰۷ باند توزیع مواد مخدر در استان اصفهان متلاشی شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۹:۱۸
کد خبر: ۷۸۹۴۴۱
۱۰۷ باند توزیع مواد مخدر در استان اصفهان متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۰۷ باند توزیع مواد مخدر در استان اصفهان متلاشی شده است و برای این امر ۱۷۰۰ طرح پاکسازی در نقاط بحرانی و کانون های جرم استان اصفهان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در آیین رونمایی از کشفیات عملیات مرصاد ۲۱ اظهار کرد: امنیت مهم ترین نیاز جامعه است و برای تحقق آن باید عموم مردم جامعه و مسئولان در کنار نیروی انتظامی باشند.

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد ۲۱ در بازه زمانی ۱۰ روزه و با  همکاری ۶۰ تیم عملیاتی انجام شد، اضافه کرد: عمده تمرکز اجرای این طرح در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا و قاچاق مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در عملیات مرصاد ۲۱ حدود ۸۸ نفر قاچاقچی و ۵۵ خودرو در حوزه قاچاق کالا کشف و دستگیر شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده شش میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در عملیات مرصاد ، ۲۱ یک تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار معصوم بیگی به آمار ۹ ماهه کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا اشاره کرد و ادامه داد: در این بازه زمانی حدود ۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

وی ادامه داد: تعداد پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان کشف شده قاچاق کالا در استان اصفهان از ابتدای سال جاری ۲۳ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷ باند تهیه و توزیع قاچاق کالا کشف و سه هزار نفر در این ارتباط دستگیر شدند، ضمن اینکه ۶۵۰ خودوری حامل قاچاق نیز توقیف شده است.

وی افزود: در حوزه مواد مخدر نیز از ابتدای سال جاری ۲۶ تن انواع مواد مخدر کشف شده  است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه ۱۰۷ باند توزیع مواد مخدر در استان اصفهان متلاشی شده است، ادامه داد: برای این امر ۱۷۰۰ طرح پاکسازی در نقاط بحرانی و کانون های جرم استان اصفهان انجام شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز