رویدادهای معاونت ورزشی تفریحی شهرداری در اصفهان

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۱:۴۲
کد خبر: ۷۸۹۶۶۹
رویدادهای معاونت ورزشی تفریحی شهرداری در اصفهان
مسابقات والیبال و فوتبال خاکی از سوی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رییس ورزش محلات معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات خانوادگی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه با ایجاد فضایی ورزشی و شاد می توانیم افراد خانواده را از آسیب های اجتماعی دور نگه داشته و رابطه بین آنها را صمیمانه تر کنیم.

محسن رویگری در خصوص برگزاری برنامه های ورزشی این سازمان اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم سازمان، برگزاری دومین دوره مسابقات والیبال محلات ویژه بانوان بود که با حضور 53 تیم و 742 نفر ورزشکار برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات را در رده سنی آزاد ثبت نام کردیم که از تمام مناطق اصفهان حضور داشتند و استقبال به قدری زیاد بود که حتی از شهرستان های دیگر مانند خمینی شهر و ... . برای ثبت نام حضور پیدا کردند اما در این دوره فقط از مناطق 15 گانه شهر اصفهان ثبت نام به عمل آمد.

رویگری بیان کرد: مسابقات فوتسال محلات ویژه پسران را نیز در محلات 15 گانه شهر اصفهان برگزار کردیم که پنج شنبه ها در پنج هفته در سه رده سنی متولدین 81-82 ، 83-84 و 85 الی 88 برگزار شد که علاوه بر استقبال بسیار خوب پسران از این مسابقات، شاهد حضور پر شور خانواده های ورزشکاران در این برنامه بودیم.

وی گفت: از دیگر برنامه های ورزشی معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان، مسابقات کاراته بود که از تاریخ 9 آذر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و با حضور 200 شرکت کننده در مجموعه ورزشی نور آغاز شد. همچنین مسابقات والیبال پیشکسوتان آقایان از سن 45 سال به بعد با حضور 12 تیم از تاریخ 16 آذرماه آغاز شد که این مسابقات روزهای جمعه و به مدت 8 هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات فوتبال خاکی محلات نیز به صورت گسترده، جمعه هر هفته در حال برگزاری است که فینال این مسابقات در 22 بهمن ماه و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

رییس ورزش محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: مسابقات والیبال محلات پسران  نیز در رده های سنی 82 الی 86 از تاریخ 29 آذر شروع خواهد شد و 16 تیم در این دوره به رقابت می پردازند. این مسابقات روزهای پنج شنبه برگزار می شود تا خانواده ها نیز بتوانند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند و امیدواریم بتوانیم شاهد برگزاری مسابقات بسیار خوبی در رشته والیبال باشیم.

رویگری ادامه داد: ما هم اکنون در مجموعه ورزشی آبشار تیم های داوطلب برای حضور در مسابقات گل کوچک محلات را ثبت نام می کنیم و زمانی که تیم ها به حد نصاب برسند، مسابقات را شروع می کنیم.

وی در خصوص اهداف برگزاری این رویدادهای ورزشی گفت: هدف اصلی ما ایجاد شور و نشاط اجتماعی، دوری از افسردگی و دوری از اعتیاد است و سعی داریم به نقطه ای برسیم که هر شخص در طول روز زمانی را به ورزش اختصاص دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز