معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان خبر داد:

اجرای ۱۰۰ طرح اشتغال مددجویی با الگوی راهبران شغلی

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۶:۰۲
کد خبر: ۷۹۱۶۴۵
اجرای ۱۰۰ طرح اشتغال مددجویی با الگوی راهبران شغلی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان گفت: صاحبان پنج کسب‌وکار موفق در سطح استان اصفهان برای اشتغال مددجویان با این نهاد در قالب راهبر شغلی همکاری می‌کنند و در سال جاری تاکنون ۱۰۰ طرح با این الگو در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بهرام سوادکوهی  با بیان اینکه حل معضلات مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی از مسیر مشارکت کسب‌ و کارهای پشتیبان می‌گذرد، اظهار کرد: مشکل بازاریابی و فروش محصولات مددجویان از مهم‌ترین مواردی است که با حضور راهبران شغلی کمتر می‌شود.
وی با اشاره به پیگیری‌های این نهاد درزمینهٔ پیشبرد این طرح در استان اصفهان، گفت: طرح spv یا راهبران شغلی با مشارکت فعالین بخش خصوصی و صاحبان کسب‌وکارهایی صورت می‌گیرد که تولید قسمتی از کالاها و یا ارائه بخش‌هایی از خدمات خود را برون‌سپاری می‌کنند.
سوادکوهی تعداد کسب‌وکارهای راهبر اشتغال مددجویان که در سال جاری تاکنون به همکاری با این نهاد پرداخته‌اند را پنج کسب‌وکار اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ طرح اشتغال مددجویی با راهبری این کسب‌وکارها در حال اجرا است.
وی افزود: قالیبافی، پرورش ماهیان زینتی، چرم‌دوزی، پرورش زالو و پرورش اسب پنج کسب‌وکاری هستند که در الگوی راهبران اشتغال با کمیته امداد اصفهان تاکنون همکاری داشته‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان همچنین تصریح کرد: بسته‌های تشویقی که توسط کمیته امداد به کارفرمایان اعطا می‌شود در کنار وام خودکفایی پرداخت‌شده به مددجویان می‌توانند رونق این کسب‌وکارها را افزایش دهند.
سوادکوهی کمیته امداد را یکی از قدیمی‌ترین راهبران شغلی کشور در چهار دهه اخیر معرفی کرد و گفت: طرح‌های قالیبافی این نهاد که از ابتدای شکل‌گیری کمیته امداد اجرایی شدند از موفق‌ترین نمونه‌های راهبری شغلی در کشور بوده و هستند و در آینده با برون‌سپاری به spv ها به دنبال تحقق این الگو در کسب‌وکارهای بیشتری به نفع مددجویان و جامعه تحت حمایت این نهاد هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز