معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران:

هیچ بن بستی برای ایران و انقلاب وجود ندارد

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۹۳۳۹۵
هیچ بن بستی برای ایران و انقلاب وجود ندارد
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: هیچ بن بستی برای ایران و انقلاب اسلامی نیست.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در نطنز اظهار کرد: فتنه، آشوب و توطئه یک شمشیر دو لبه است که یک لبه آن دشمنان و کشورهای استکباری و رسانه ها و لبه دیگر آن نفوذی ها و عناصر داخلی هستند.
 
وی افزود: در لبه نخست که دشمن و استکبار و رسانه ها هستند، دشمنان انقلاب در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی، 275 کانال رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان، تولید بیش از 200 فیلم داستانی و سینمایی علیه ایران و همچنین چاپ کتاب های متفاوت بر علیه انقلاب ایران اقدام کرده اند.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تمام این حرکت ها، شایعه پراکنی ها و دروغگویی ها علیه ایران و انقلاب اسلامی هیچ اثری نداشته و حضور پرشور جوانان ایرانی در مراسم عاشورا و اربعین نمونه بارز آن است.
 
وی تصریح کرد: موضوعی که برای تحریم ها رخ داد این بود که عده ای عوامل خودباخته داخلی، موضوع اقتصاد مقاومتی را فراموش کردند و به دشمن آنتن دادند، اما غافل بودند که اینها آزمایش های بزرگی برای آنها است.
 
نقدی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 عده ای می خواستند خلاف جهت انقلاب اسلامی حرکت کنند و در مسیری غیر از مسیر ولایت فقیه قرار گرفتند، اما مردم بسیار زود بصیرت نشان دادند و راه اصلی را انتخاب کردند.
 
وی گفت: رییس جمهور وقت آمریکا آن روز اعلام کرد هرکسی رو در روی ایران بایستد از وی حمایت می کند و قصد داشتند که با تشکیل ناتوی عربی، ارتشی را ایجاد کنند که روبروی ایران بایستند که بین خودشان دعوا شد و قطر رو به ایران آمد.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه افزود: هیچ بن بستی برای ایران و انقلاب اسلامی نیست و در آستانه جشن 40 سالگی هستیم و همیشه سربلند و پیروز می مانیم.

 

 

نظر شما