در آیین بزرگداشت آیت الله شاهرودی مطرح شد:

آیت‌الله شاهرودی با مشکلات جامعه آشنا بود

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰:۴۷
کد خبر: ۷۹۳۵۷۱
آیت‌الله شاهرودی با مشکلات جامعه آشنا بود
یک استاد حوزه علمیه اصفهان گفت: این عالم ربانی با مشکلات جامعه آشنایی کامل داشت و با تمام توان برای برطرف شدن این مشکلات تلاش و کوشش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله علی عبداللهی در آیین بزرگداشت آیت الله شاهرودی در اصفهان اظهار کرد: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در تمام صحنه ها و میدان های انقلاب به خوبی حضور داشت و به وظیفه خود عمل کرد.

وی به ویژگی های اخلاقی، دوران مبارزاتی و خدمات این یار دیرین نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این روحانی خستگی ناپذیر در طول عمر با برکت خود از هیچ کوششی در خدمت به مردم و کشور کوتاهی نکرد.

آیت الله عبداللهی با اشاره به مقام علمی، فرهنگی و فقهی آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: ایشان تلاش های بسیاری را برای حفظ دین و ارزش های اسلامی انجام داد و کارنامه پر ثمری در این زمینه از خود به یادگار گذاشت.

این استاد حوزه علمیه اصفهان، افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی در صحنه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اقدام های موثری انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: این عالم ربانی، نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب و نظام اسلامی داشت و همواره در کنار امام (ره) و مقام معظم رهبری رسالت خود را انجام داد.

این استاد حوزه علمیه  از آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان یکی از چهره‌ های ممتاز جهان اسلام نامبرد و افزود: نمی ‌توان از اقدام ها و نقش این عالم بزرگ در انقلاب اسلامی و تبیین آرمان ‌های انقلاب چشم پوشی کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی انسانی درد آشنا بود و به خوبی با مشکلات جامعه، آشنایی داشت، گفت: این عالم ربانی با مشکلات جامعه آشنایی کامل داشت و با تمام توان برای برطرف شدن این مشکلات تلاش و کوشش کرد.

به گزارش برنا؛ آیت الله هاشمی شاهرودی پس از تحمل یک دوره بیماری ساعت 22 دوشنبه هفته گذشته در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز