نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

دلواپسی مدیران استان اصفهان حفظ سرمایه‌ گذشتگان باشد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۹:۱۴
کد خبر: ۷۹۶۲۹۵
دلواپسی مدیران استان اصفهان حفظ سرمایه‌ گذشتگان باشد
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید یکی از دلواپسی‌های مدیران شهری و استانی اصفهان حفظ سرمایه‌های گذشتگان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح " جشنواره ملی بازار مبل رهنان " با بیان اینکه همدلی، همراهی و وحدتی که در منطقه رهنان ایجاد شده فرصت مغتنمی است که باید به فال نیک گرفته شود، اظهار کرد: از زمانی که بحث الحاق رهنان به اصفهان مطرح شد، اتفاقات خوبی در این منطقه افتاد که باید استمرار یابد و حق و حقوق مردم این منطقه اجرا شود.

وی با بیان اینکه صنعت مبل رهنان در همه کشور زبانزد است، اضافه کرد: امروز ما به عنوان میراث دار مسئول حفظ و انتقال این صنعت به آیندگان هستیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید یکی از دلواپسی‌های مدیران شهری و استانی اصفهان حفظ سرمایه‌های گذشتگان باشد، تصریح کرد: این ماموریت همه مردم و مسئولان است ؛ هر آنچه که در این حوزه از دست مدیریت شهری برآید را انجام می‌دهیم، هر کاری که برای بروز و ظهور و تجلی هنر مردم لازم باشد وظیفه مسئولان است که آن را دنبال و همراهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در زمینه صنعت مبل از بازارهای جهانی عقب بمانیم، تصریح کرد: امروز صنعت مبل در جهان به نقطه اوج رسیده است اما سهم ایران در این صنعت فقط سه درصد است.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه فعالان صنعت مبل در کشور باید سلیقه مصرف کنندگان را مورد توجه قرار دهند، افزود: باید کالاهای درخواستی مشتریان را تامین کنیم چرا که در دنیای رقابت منتظر نمی‌نشینند تا با کارهای قبلی به آنها سرویس دهیم.

وی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی متحول شده و تعارفات در آن جای ندارد، سبک کاسبی، اقتصاد و تجارت نسبت به گذشته متفاوت است و در این عرصه استفاده از انسان‌های خلاق، لازمه رقابت است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما می‌توانیم در زمینه صنعت مبل در دنیا عرض اندام کنیم و امروز وظیفه ما اهتمام برای معرفی این صنعت به جهانیان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز