سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:

مسئولان به شرایط بازی مسلط نبودند/ این تنش‌ها برای اولین بار در اصفهان رخ داده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۳:۱۰
کد خبر: ۷۹۶۹۴۹
مسئولان به شرایط بازی مسلط نبودند/ این تنش‌ها برای اولین بار در اصفهان رخ داده است
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: فکر می‌کنم مسئولان به شرایط بازی اشراف نداشتند و با توجه به اینکه تیم شهروند به دنبال کسب جایگاهی بهتر در جدول بود و زیر سایه عدم مدیریت در حین بازی و برگزاری مسابقه باعث شدند این اتفاقات رخ دهد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رضا لک در خصوص اتفاقات دیدار تیمش برابر شهروند ساری اظهار کرد: اتفاقات بین دونیمه را شاهد نبودم اما در زمان آغاز دیدار، داور با اشتباهات مکرر خود در نیمه نخست مسبب اتفاقاتی شد که بین دونیمه افتاد. در مورد اتفاقات بین دونیمه صحبت‌های ضد و نقیضی شنیدم و گویا چند بازیکن شهروند ساری با اورژانس راهی بیمارستان شده‌اند. 
وی افزود: مطمئناً با پیگیری‌ها، صحت مطالب مشخص خواهد شد؛ اما اعتقاد دارم اتفاق خاصی رخ نداده است. همچنین از طریق بیمارستان می‌توانیم پیگیری کنیم تا ببینیم مصدومیت‌ها تا چه حدی بوده است. مشکل عمده اتفاقات رخ داده به دلیل عدم مدیریت در حین بازی بود که بایستی توسط ناظر یا داور بازی انجام می‌شد که  متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: عقیده دارم دوستان برای کنترل بازی بسیار ضعیف عمل کردند و باید منتظر بمانیم تا نتیجه مشخص شود. البته ما صدرنشینی خود را از هفته‌ها قبل مسجل کرده بودیم.
وی در مورد شباهت اتفاقات رخ داده در بازی برابر شهروند ساری در شهرهای دیگر ایران گفت: در شهرهای دیگر خیلی اتفاقات بدتر این را شاهد هستیم به عنوان نمونه در بازی که در شهر ساری داشتیم تمام ۴۰ دقیقه من و بازیکنان را مورد فحاشی قراردادند ولی هیچ حرف و حدیثی پیش نیامد. بازی در یک سالن که سال‌ها است به غیر استاندارد بودن آن اشاره می‌شود، برگزار شد. نمی‌دانم چرا ما در آخرین بازی شاهد این اتفاقات ناخوشایند بودیم. امیدوارم این اتفاقات حل شود چراکه اصلا برای فوتسال خوب نیست و مطمئناً قابل کنترل است.
لک در ادامه خاطر نشان کرد: ناظر بازی با توجه به شرایط تیم‌ها، تعداد افرادی که از طرف نیروی انتظامی بایستی برای تامین امنیت حضور داشته باشند را اعلام می‌کند. فکر می‌کنم مسئولان به شرایط بازی اشراف نداشتند و با توجه به اینکه تیم شهروند به دنبال کسب جایگاهی بهتر در جدول بود و زیر سایه عدم مدیریت در حین بازی و برگزاری مسابقه باعث شدند این اتفاقات رخ دهد.
وی تصریح کرد: ما تاکنون که هفته بیست و چهارم لیگ با پایان رسیده است، مشکلی نداشته‌ایم اما چه اتفاقی افتاده که می‌گویند در مسیری که می‌رفتند به تماشاگران اصفهانی فحاشی کرده‌اند را نمی‌دانم. البته تمام این صحبت‌ها باید بررسی شود. ما زمانی که در شهرهای دیگر مورد فحاشی قرار می‌گیریم صبر می‌کنیم و واکنشی نشان نمی‌دهیم. شاید هم، همه این مسائل مدیریت تیم حریف برای بازی نکردن در نیمه دوم بود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با حاشیه‌سازی بازیکنان شهروند در مورد بسته بودن درب منتهی به رختکن‌ها و ایجاد تشنج توسط عوامل گیتی پسند گفت: من از دوستان نیروی انتظامی شنیدم که می‌گفتند درب خروجی منتهی به رختکن‌ها باز بوده و این بازیکنان شهروند بوده‌اند که به رختکن نمی‌رفتند. این اتفاق برای اولین بار در اصفهان رخ‌داده و سابقه نداشته است و بازهم می‌گویم به نظر من نقش اصلی در ایجاد این تنش‌ها را داور و ناظر بازی داشته‌اند و بازی که می‌توانست ساده و بدون هیچ تنشی برگزار شود به دلیل سو مدیریت این‌گونه ملتهب و متشنج شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز