در هفته اول بهمن ماه؛

آب زاینده رود جاری می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۴:۱۲
کد خبر: ۷۹۷۹۸۷
آب زاینده رود جاری می شود
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با افزایش خروجی سد زاینده رود در هفته اول بهمن ماه امسال آب در شرق و کلانشهر اصفهان بمنظور تامین نیاز بخش کشاورزی جریان می یابد. براساس هماهنگی های انجام شده تاریخ دقیق این بازگشایی در روزهای آینده با تایید مسوولان وزارت نیرو اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حسن ساسانی امروز در جمع کشاورزان شرق و غرب اصفهان در مسجد گلزار خوراسگان افزود: با افزایش خروجی سد زاینده رود در هفته اول بهمن ماه امسال آب در شرق و کلانشهر اصفهان بمنظور تامین نیاز بخش کشاورزی جریان می یابد. براساس هماهنگی های انجام شده تاریخ دقیق این بازگشایی در روزهای آینده با تایید مسوولان وزارت نیرو اعلام خواهد شد.
وی اضافه کرد: کشت کشاورزان و اختصاص حقابه آنها از زاینده رود ضروری است و شرکت آب منطقه ای اصفهان و سازمان جهاد کشاورزی همواره در کنار کشاورزان بوده اند.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر ساماندهی بستر زاینده رود خاطرنشان کرد : این موضوع در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به طور جدی با همکاری کشاورزان در حال انجام است.
به گزارش برنا؛ صبح امروز جمعی از کشاورزان اصفهان برای پیگیری حقابه خود از زاینده رود و همچنین مشکلات عدیده ای دیگر امروز در مسجد خوراسگان اجتماع کردند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز