رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران:

پاداش استانی که بیشترین مالیات را پرداخت می‌کند، زاینده رود خشک نیست

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۷۹۹۷۷۹
پاداش استانی که بیشترین مالیات را پرداخت می‌کند، زاینده رود خشک نیست
رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران گفت: پاداش استانی که بیشترین سهم مالیات را پرداخت می کند زاینده رود خشک نیست که در این شرایط سخت زندگی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی اظهار کرد: فرایند مالیات دارای سه ضلع مودی ، ممیز و دولت است و دولت تاکنون در نحوه هزینه کرد مالیات گزارشی جامع و شفافی ارایه نکرده است .
وی تصریح کرد: مودیان مالیاتی با پرداخت مالیات تفاوتی در بهبود شرایط کسب و کار مشاهده نمی کنند و دولت باید مصارف مالیات دریافتی را برای مردم مشخص کند.
رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی برای واحدهای تولیدی و کارگران گفت: متاسفانه وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی به رسالتشان در ارایه خدمات به کارگران عمل نمی کند.
سهل آبادی با بیان این پرسش که آیا بودجه نویسان ابتدا هزینه های دولت را محاسبه می کنند و سپس  بودجه را تنظیم می کنند، افزود: در شرایطی که بنگاه های اقتصادی به سختی به فعالیت مشغول هستند،افزایش سقف مالیات و افزایش هزینه های دولت جای سوال دارد.
رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران تاکید کرد:دولت طی سال های گذشته نه تنها هزینه های خود را کاهش نداده بلکه با افزایش هزینه های خود خواستار افزایش مالیات دریافتی از مردم است .
وی از مدیران میانی و استانی خواست که نسبت به خطاها و اشتباهات محاسباتی مدیران ارشد و وزرا سکوت اختیار نکنند و افزود: مدیران باید شجاع باشند و در برابر تصمیم های اشتباه و هزینه دار مقاومت کرده و از حقوق مردم دفاع نمایند.
وی خاطر نشان کرد: خرج دولت از دخل آن بیشتر شده است و با وجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کوچک شدن دولت باز هم شاهد افزایش هزینه های دولت هستیم.
سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خشکی زاینده رود گفت: پاداش استانی که بیشترین سهم مالیات را پرداخت می کند این نیست که در این شرایط سخت زندگی کند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز