رئیس امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

انتشار خبرنامه علمی "نگرش" ویژه کتابداران شهرداری

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۹۹۷۹۲
انتشار خبرنامه علمی نگرش ویژه کتابداران شهرداری
خبرنامه علمی مدیریت اطلاعات و دانش شناسی با عنوان "نگرش" از سوی امور کتابخانه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رئیس امور کتابخانه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: رشته کتابداری به عنوان یکی از حوزه های زیرمجموعه مدیریت اطلاعات و دانش شناسی محسوب شده و نیازمند به روز رسانی دانش و اطلاعات کتابداران و فعالان این حوزه است.

طیبه فاطمی اضافه کرد: اداره امور کتابخانه ها نیز با هدف دسترسی به آخرین دانش و اطلاعات تخصصی حوزه کتابداری و فناوری های روز دنیا، کتابخانه های بزرگ در سطح جهان، جشنواره ایده آفرینی کتابخانه ای و همچنین ارتقای سطح علمی، دانش و سواد اطلاعاتی کتابداران فعال در کتابخانه های زیرمجموعه شهرداری اصفهان به انتشار خبرنامه الکترونیکی "نگرش" اقدام کرده است.

او با بیان اینکه تاکنون سه شماره از این نشریه منتشر شده و در اختیار کتابداران شهرداری اصفهان قرار گرفته است، گفت: آخرین اطلاعات درباره پروژه ها، خدمات فنی و کتابخانه ای و مهارت های افزایش دانش سواد اطلاعاتی و مبانی دانش از دیگر مطالبی است که در اختیار کتابداران و مشتاقان این حوزه قرار می گیرد.

او تصریح کرد: شماره دوم این نشریه الکترونیکی به وفات استاد مرتضی تیموری، استاد پیشکسوت و از مدیران ارشد و شاخص حوزه علم کتابداری اختصاص یافت.

رئیس امور کتابخانه ها با بیان اینکه محتوای این نشریه ازسوی کتابداران فعال و شاخص اصفهان تامین می شود، اظهار کرد: کلیه کتابداران فعال در کتابخانه های شهرداری اصفهان و سایر کتابخانه ها می توانند از طریق تماس با شماره 32239934 و یا کانال تلگرامی @cle_ir نسبت به ارسال مطلب برای انتشار در نشریه اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: کتابداران کتابخانه های شهرداری اصفهان، متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی کتابخانه دیجیتال کتابخانه مرکزی در زمینه ارائه، جمع آوری و پردازش اطلاعات این نشریه سهیم هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز