معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان مطرح کرد:

کمک ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان اجاره‌نشین

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۷:۱۲
کد خبر: ۸۰۰۷۷۱
کمک ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد به مددجویان اجاره‌نشین
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان گفت: بیش از دو میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان تا پایان پاییز امسال برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن توسط کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جلال یزدانی،  بابیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

وی خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان تأکید کرد: ۱۳ هزار خدمت در این زمینه در ۹ ماهه سپری‌شده از سال جاری با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان به جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان ارائه شد.

یزدانی ادامه داد: علاوه بر کمک هزینه اجاره مبالغی نیز  برای کمک به تأمین ودیعه نیز به شکل وام و کمک بلاعوض در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی در سال جاری، گفت: این نهاد برای حمایت مؤثر از نیازمندان اصفهانی و با توجه به شرایط سخت معیشتی محرومان در این ایام اقدام به حمایت ویژه از مددجویان تحت حمایت خود کرده است به‌نحوی‌که میزان کمک‌ها درزمینهٔ اجاره و ودیعه مسکن نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

وی بابیان اینکه تورم و گرانی بخش مسکن در شهرها و همچنین سیاست کمیته امداد برای جلوگیری از حاشیه‌نشین شدن مددجویان، عامل اصلی افزایش پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن است، گفت: تأمین مسکن مناسب از راه خرید و احداث با توجه به اعتبارات در دسترس کمیته امداد در بسیاری از نقاط اصفهان بسیار سخت به نظر می‌رسد و درنتیجه حمایت مؤثر از این نیازمندان با ارائه تسهیلات مرتبط با سکونت استیجاری ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز