رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی استان اصفهان:

نشاط و امید باید به جامعه تزریق شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۴:۱۴
کد خبر: ۸۰۰۹۷۵
نشاط و امید باید به جامعه تزریق شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی استان اصفهان گفت: جهت‌گیری همه حرکت‌ها باید حضور مردم باشد، دشمن در صدد است که پشتوانه مردم در انقلاب اسلامی را بگیرد، نشاط و امید باید به جامعه تزریق و در تبلیغات و فضاسازی باید از لوگو و شعار استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار کرد: ارزشمندترین انسان‌ها نزد خداوند سودمندترین آن‌هاست، ما چه میزان از جایگاه و ظرفیت خود برای خدمت به جامعه داشته‌ایم؛ اگر در این مسیر کوتاهی کنیم باید پاسخ خون شهدا را بدهیم.

وی افزود: خداوند برای هر موهبتی مسئولیت و تکلیفی را قائل شده، چند موهبتی به ما نصیب شده که نخست ولایت است، لازمه اینکه قدر ولایت را بدانیم اطاعت‌پذیری و ادامه‌دهنده فرمایشات ولایت باشیم، دومین موهبت انقلاب اسلامی بوده که ثمره خون شهداست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب را باید در داخل و خارج بررسی کرد، شاید از داخل عملکرد امروز ادارات ما را به دلیل دروغ‌پردازی‌های دشمنان جوان امروز نپذیرد، اما باید از دید مجامع جهانی جایگاه ما کجاست، علی رغم همه دشمنی‌ها و برخی مدیریت اشتباه باید دستاوردهای انقلاب را در چهلمین سال پیروزی بررسی کرد.

وی تصریح کرد: نباید در برابر هجمه دشمن کم بیاوریم و باید دستاوردهای انقلاب را به خوبی به جوانان بیان کنیم، دیگر موهبت الهی مردم فهیم و انقلابی است، در 9 دی مردم حضوری پرشوری داشتند، شهادت می‌دهم که 13 آبان و 9 دی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود، مردم بصیری که 40 سال پای انقلاب ایستاده‌اند را باید قدر بدانیم.

عسگری بیان کرد: کلام و قدم شما اگر برای رضای خدا باشد مؤثر است، به لطف خدا از این مانع اقتصادی هم عبور می‌کنیم اما در این شرایط در کنار مردم باید باشیم، وظیفه داخلی ما در چهلمین سالگرد 2 نکته است که نخست تبیین دستاوردهاست.

وی گفت: شما مسئول روابط عمومی هستید و باید کارنامه 40 ساله هر دستگاه‌ را نشان دهیم تا جوان جامعه ما بداند در بخش‌های فرهنگی و سیاسی وغیره این عملکرد بوده، چند کلیپ 2 دقیقه‌ای برای فضای مجازی بسازید و خدمات دولت‌های مختلف در 40 سال اخیر را در دید جامعه بگذارید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی استان اصفهان اظهار داشت: نکته دوم برگزاری نمایشگاه است، اگر جوان ما در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب آمد و با دست پر رفت به 40 سال انقلاب و دستاورد شما افتخار می‌کند، در بحث بیان و تدوین نیز باید دستاوردهای انقلاب در قالب جشن‌ها باید برای خانواده‌ها تبیین شود.

وی افزود: باید در فضاسازی و تبلیغات محیطی و شهری نیز این مسائل را هنرمندانه بیان کنید، دومین نکته شبهات است که ایجاد می‌شود، دشمن عقبه‌ای ایجاد کرده و اگر در کشور ما یکی در اثر بی‌احتیاطی اتفاقی رخ دهد به نظام و انقلاب نسبت داده می‌شود، اما در فرانسه برخورد پلیس واضح و مشخص است اما آن را آزادی می‌دانند.

عسگری خاطرنشان کرد: جبهه متحد اطلاع رسانی برای چهلمین سالگرد باید وجود داشته باشد و روابط عمومی‌ها باید هماهنگ باشند، شبهات 40 سال انقلاب را برای جوانان باید رفع و تبیین کرد، باید در تبلیغات به شعار محوری چهلمین سال "افتخار به گذشته و امید به آینده" پرداخت.

وی تصریح کرد: جهت‌گیری همه حرکت‌ها باید حضور مردم باشد، دشمن در صدد است که پشتوانه مردم در انقلاب اسلامی را بگیرد، مبادا مأیوس شوند و نشاط و امید باید به جامعه تزریق شود، در تبلیغات و فضاسازی باید از لوگو و شعار استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه دهه فجر و دهه فاطمیه با هم است، از 3 روز پیش از شهادت حضرت فاطمه (س) و 2 روز پس از شهادت جشن نباید برگزار شود و پس از آن می‌توانید تا 7 اسفند که ولادت حضرت فاطمه(س) است جشن‌ها را ادامه بدهید، برای بزرگداشت چهلمین سال انقلاب باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم.

د/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز