مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان:

صندوق کارآفرینی امید رسالت اجتماعی دارد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۸:۱۴
کد خبر: ۸۰۲۲۹۵
صندوق کارآفرینی امید رسالت اجتماعی دارد
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: صندوق کار آفرینی امید نهاد تجاری نیست، رسالت اجتماعی برای خودش تعریف کرده و با بانک‌های تجاری متفاوت است.

احسان مهدوی هزاوه در گفت و گو با خبرگزاری برنا از اصفهان اظهار کرد: در 9 ماه نخست امسال در همه بخش ها، 519 میلیارد ریال برای تسهیلات اشتغال در استان اصفهان پرداخت شده که 252 میلیارد ریال این مبلغ به روستاها تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: در پرونده‌های مصوب صندوق کارآفرینی امید 280 میلیارد ریال انعقاد قرارداد داشتیم و در طرح اشتغال روستاییان هم 402 میلیارد ریال طرح مصوب در مرحله اخذ ضمانت قرار دارند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: طرح‌های یک روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و صندوق‌های خرد محلی فعالیت‌ها و طرح‌های اختصاصی صندوق است.

مهدوی هزاوه با بیان اینکه در حال حاضر مرحله سوم تسهیلات به هیچ بانکی تخصیص نیافته، بیان کرد: پیش بینی ما این است که در هفته‌های آتی این تسهیلات پرداخت شود و در مقایسه با مراحل دیگر در این مرحله تسهیلات بیشتری به صندوق‌های کارآفرینی امید کل کشور تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: صندوق کار آفرینی امید نهاد تجاری نیست، رسالت اجتماعی برای خودش تعریف کرده و با بانک‌های تجاری متفاوت است.

مهدوی هزاوه با بیان اینکه نرخ سود تسهیلاتی که از منابع داخل پرداخت می‌شود 4 درصد و نرخ سود تسهیلاتی که از طریق سامانه کارا پرداخت می‌شود 6 درصد است، گفت: بخشی از تسهیلاتی که امسال پرداخت شده از محل منابع داخلی صندوق است که به مشاغل خانگی و خود اشتغالی و کارفرمایی پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان خاطرنشان کرد: این صندوق با دیگر دستگاه‌های تخصصی مثل سازمان حمل و نقل و راهداری تفاهم نامه بسته که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به آن‌ها تسهیلاتی پرداخت کند.

وی در پایان گفت: این صندوق برای سرمایه در گردش واحدهای صنفی هم تسهیلاتی پرداخت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز