نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان:

نیروی انتظامی نماد اقتدار، عدالت و امنیت است

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۲:۴۶
کد خبر: ۸۰۳۰۲۶
نیروی انتظامی نماد اقتدار، عدالت و امنیت است
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان گفت: امروز نیروی انتظامی، نماد اقتدار، عدالت و امنیت در سراسر کشور است و مردم هم به این نیروی زحمتکش و خدمتگزار اطمینان و اعتماد ویژه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی، نماد اقتدار، عدالت و امنیت در سراسر کشور است و مردم هم بحمد الله به این نیروی زحمتکش و خدمتگزار اطمینان و اعتماد ویژه دارند.

وی به اشرافیت بالای نیروی انتظامی بر اوضاع داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز مردم به هوشیاری و آمادگی این نیرو در برابر هرگونه توطئه دشمن برای نا امن کردن کشور اعتماد دارند و می دانند که با وجود افراد مؤمن، دلسوز و متخصص در بدنه پلیس کشور، امنیت آنان به نحو مطلوبی تامین می شود.

آیت الله مهدوی با اشاره به قدردانی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از سردار اشتری، گفت: ما در استان اصفهان هم  شاهد تلاش مضاعف تری از نیروهای انتظامی هستیم که از این بابت هم لازم می دانم به نوبه خود از فرمانده انتظامی استان و مجموعه کارکنان این فرماندهی تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

وی با بیان اینکه پلیس اصفهان همیشه کمال همکاری را برای رفع دغدغه های علما و حوزه های علمیه دارد، گفت: در این جلسه بحث هایی در خصوص بد پوششی در جامعه مطرح و 2 تصمیم خوب برای آینده گرفته شد که مطمئناً در اجرا به نتایج  مطلوبی خواهد رسید و امیدواریم با این اقدامات خانواده های شهدا و مردم ولایتمدار اصفهان وضعیت مطلوب تری از نظر پوشش ظاهری در جامعه را شاهد باشند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان در ادامه با تقدیر و تشکر از اقدامات گسترده پلیس اصفهان در حوزه عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، گفت: امیدواریم این روندی که وجود دارد همچنان ادامه داشته باشد و علاوه بر این تصمیمات بهتر و جدیدتری هم  برای هرچه بهترشدن فضای پوشش جامعه از نظر رعایت شئونات اسلامی گرفته شود.

عضو کمیسیون سیاسی فرهنگی مجلس خبرگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مجلس خبرگان چه طرحی برای رفع آسیب های اجتماعی کشور در اجلاسیه آینده این مجلس دارد، گفت: در کمیسیون سیاسی اجتماعی و سیاسی فرهنگی مجلس خبرگان که اخیراً راه اندازی شده از مسئولان مختلف و از جمله فرمانده ناجا دعوت به عمل می آید و در خصوص آسیب های اجتماعی و راهکارهای رفع آنها بحث می شود.

آیت الله مهدوی، خاطر نشان کرد: موضوع فضای مجازی و آسیب های آن ، معیشت مردم، مباحث فرهنگی از جمله موضوع عفاف و حجاب از جمله مسائل مهم کشور هستند که در اجلاسیه آینده مجلس خبرگان به طور ویژه به آنها پرداخته خواهد شد. در این حوزه ها نمایندگان مجلس خبرگان با احساس مسئولیت و وظیفه ای که دارند سعی می کنند تا این مباحث را پیگیری کرده و طرح های مؤثر و مفیدی هم به مسئولان کشور ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز