استاندار اصفهان:

استانداری و شهرداری جناح‌بازی را کنار بگذارند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۱:۳۱
کد خبر: ۸۰۳۲۳۲
استانداری و شهرداری جناح‌بازی را کنار بگذارند
استاندار اصفهان گفت: همه مستخدم مردم هستیم در بدنه استانداری و شهرداری باید بازسازی در برخوردها انجام شود چراکه بعضی از برخوردها نامناسب است. باید جناح بازی و سیاسی بازی را کنار بگذارند و نباید در آخر سال برای مردم مشکل جدید ایجاد کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در گردهمایی شهرداران استان اصفهان، اظهار کرد: باید سیاست صداقت در پیش بگیریم و با مردم صادق باشیم چراکه استکبار جهانی با تمام توان روبروی مردم ایستاده و ما روز های سختی را خواهیم داشت، اما مردم نباید نا امید شوند.
وی افزود: شهرداری باید در امور نسبت به مردم نهایت دقت را داشته باشد چراکه بیشترین شکایت از شهرداری، اداره ثبت و بیمارستان ها بوده است، اما اداره ثبت در اصفهان  خوب عمل کرده اما شهرداری‌ها خیلی از این امر عقب هستند و باید تیمی با حضور شهرداران برقرار شود تا مسائل نسبت به مردم روان سازی شوند.
رضایی تصریح کرد: باید فرآیند روان‌سازی تعریف و شفاف باشد و برای راحتی مردم باید همفکری کنیم چراکه همه مشکلات از استکبار جهانی نیست و خیلی از مشکلات از ماست و باید مدیریت صحیح به کار ببندیم.
او با اشاره به اینکه نوآوری در بازخوردها بسیار موثر است، گفت: اگرنوآوری نباشد هیچ کاری پیش نخواهد رفت و باید اقدامات به گونه‌ای باشد تا مردم از ما احساس رضایت کنند. باید ساده زیستی کنیم استانداری وشهرداری خانه ماست و لازم به بنر زدن با مبنای خیر مقدم نیست، باید احترام به مراجعان و مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
استاندار اصفهان تصریح کرد: همه مستخدم مردم هستیم در بدنه استانداری و شهرداری باید بازسازی در برخوردها انجام شود چراکه بعضی از برخوردها نامناسب است. باید جناح بازی و سیاسی بازی را کنار بگذارند و نباید در آخر سال برای مردم مشکل جدید ایجاد کنیم.
رضایی خاطرنشان کرد: دولت دولتی قوی است، اما حجم فشار قوی‌تر است چراکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید در ارگان‌ها برخورد مردمی و همه چیز طبق قانون باشد و رابطه نباید نقشی در سیستم داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز