فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف یک تن و ۲۹۶ کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۹:۱۱
کد خبر: ۸۰۴۸۶۲
کشف یک تن و ۲۹۶ کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 3 باند قاچاق و کشف یک تن و 296 کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای عملیات یک روزه مرصاد26 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای مقابله با باندها و شبکه های قاچاق مواد افیونی، عملیات مرصاد 26 در قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل" فرماندهی انتظامی استان طراحی و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و پلیسی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات یک روزه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری واحدهای اجرایی و عملیاتی موفق شدند 3 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که در مرزهای جنوب شرقی کشور اقدام به بارگیری مواد مخدر به مقصد استان های مرکزی ، اصفهان و تهران کرده بودند را هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام این عملیات در مجموع یک تن و 296 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 124 کیلوگرم تریاک، 22 کیلوگرم هروئین، 97 کیلوگرم مرفین و 53 کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار معصوم بیگی از دستگیری 14 قاچاقچی و توقیف 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس مصمم به برخورد قاطع با خرده فروشان مواد و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح جامعه است خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 17 هزار نفر اعم از قاچاقچی،توزیع کننده ،خرده فروش، حمل کننده، نگهدارنده مواد مخدر و معتاد متجاهر در سطح استان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز