سرپرست وزارت بهداشت و درمان:

مردم نگران تهیه دارو نباشند

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۰۷۴۳۲
مردم نگران تهیه دارو نباشند
سرپرست وزارت بهداشت و درمان گفت: برای تأمین داروهای پایه اقدامات لازم را برای کمک به افراد نیازمند انجام داده‌ایم و تا پایان سال آینده هیچ مشکلی نداریم و مردم نگران تهیه دارو نباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سعید نمکی در حاشیه بازدید از طرح‌های درمانی شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای تأمین داروهای پایه اقدامات لازم را برای کمک به افراد نیازمند انجام داده‌ایم و تا پایان سال آینده هیچ مشکلی نداریم و مردم نگران تهیه دارو نباشند.

وی افزود: دنبال راهکارهایی هستیم تا ضمن پیشگیری به کمتر شدن هزینه مردم در حوزه دارو کمک کنیم و در این جهت بسیج همگانی را برای کاهش و کنترل بیماری‌های غیر واگیردار مثل انواع سرطان‌ها، دیابت، قلبی و عروقی تدارک دیده‌ایم و دنبال خدمت صادقانه به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان جامعه هستیم.

نمکی گفت: برای کمک به بیماران به خصوص بیماران خاص بسته‌های مختلفی از جمله ماندگاری طبیب در مناطق محروم، حمایت از بیماران صعب‌العلاج و کاهش پرداخت از جیب بیماران را تدارک دیده‌ایم و مصمم هستیم طرح تحول نظام سلامت را با جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم به مردم ایران خدمت رسانی شایسته انجام دهیم.

سرپرست وزارت بهداشت و درمان ادامه داد: گرفتن فرانشیز از بیماران بیمه تأمین اجتماعی که چند وقتی است مطرح شده منتفی شده و باید دنبال طرح‌هایی باشیم که خدمت رسانی را بیشتر و بهتر کند، این مردم استحقاق بیشترین و بهترین خدمات هستند و نباید در زمان بیماری مشکلی بر دردشان اضافه شود.

 

 

نظر شما