سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران :

شاکله تیم را حفظ کرده‌ایم

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۸۰۸۶۳۶
شاکله تیم را حفظ کرده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نام ۲۶ بازیکن را به باشگاه دادم که اگر دو نفر از آن‌ها را هم می‌گرفتیم خوب بود اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم؛ تنها کار مهمی که انجام دادیم این بود که شاکله تیم را حفظ کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: در آخرین بازی که در تیم پیکان بودم، مشکلاتی پیش آمد و چیزی که هیئت مدیره از من خواست را نپذیرفتم و در نهایت منجر به جدایی من از این تیم شد. 

وی با بیان اینکه آخرین بازی دوستانه ذوب آهن را آنالیز کرده‌ایم و مطمئناً فردا بازی خوبی ارائه می‌دهیم، ادامه داد: زمانی که کارمان را شروع کردیم وقت کمی داشتیم اما بازی‌های دوستانه‌ای انجام دادیم و شرایط تیم کمی بهبود یافت.

جلالی تصریح کرد: نام ۲۶ بازیکن را به باشگاه دادم که اگر دو نفر از آن‌ها را هم می‌گرفتیم خوب بود اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم؛ تنها کار مهمی که انجام دادیم این بود که شاکله تیم را حفظ کردیم.  

جلالی افزود: من نگرانی هواداران را درک می‌کنم  ولی آن‌ها هم باید شرایط ما را درک کنند. رقیبان ما خودشان را تجهیز کرده‌اند اما تغییر تحولات در نساجی خیلی دیر اتفاق افتاد حتی در جلسه با مدیران باشگاه گفتم باید نکونام را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد جدایی مجیدی از باشگاه، گفت: ظاهراً فرزاد مجیدی از باشگاه نساجی جدا شده است البته این مسائل مربوط به باشگاه است و آن‌ها بهتر می‌توانند در مورد این مسئله پاسخگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز