معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان:

ثبت درخواست‌های مددجویان اصفهانی اینترنتی می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۰:۲۶
کد خبر: ۸۱۱۵۹۵
ثبت درخواست‌های مددجویان اصفهانی اینترنتی می‌شود
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان گفت: از ۱۴ اسفند امسال روند ثبت و ارائه بخشی از خدمات حمایتی این نهاد اینترنتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جلال یزدانی اظهار کرد: ثبت و ارائه خدمات حمایتی این نهاد از ۱۴ اسفندماه به‌صورت اینترنتی ممکن خواهد بود.

یزدانی افزایش سرعت خدمت‌رسانی به جامعه تحت حمایت و کاستن از هزینه‌های مراجعه حضوری مددجویان به ادارات کمیته امداد استان اصفهان را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این سامانه اعلام کرد و گفت: فاصله زیاد مددجویان تا نزدیک‌ترین دفتر این نهاد به‌ویژه در مناطق روستایی مشکلات زیادی را برای این نیازمندان ایجاد می‌کند که با توجه به ضریب نفوذ مناسب خدمات اینترنتی در روستاها، راه‌اندازی سامانه e.emdad.ir از ۱۴ اسفندماه کمک شایانی به کاهش هزینه‌های این نیازمندان و همچنین افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به آن‌ها می‌کند.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی مسکن، انشعابات، تسهیلات شهرداری، پوشش خدمات دانشجویی، جهیزیه و هدیه ازدواج، خدمات نظام‌وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا، خدماتی است که امکان ثبت درخواست برای آن‌ها در سامانه مذکور فراهم‌شده است.

یزدانی بابیان اینکه مددجویان برای ورود به این سامانه از کد ملی و شماره شناسنامه به‌عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده می‌کنند، گفت: سامانه به‌صورت هوشمند و بر اساس شرایط اختصاصی مددجو و دستورالعمل‌های قانونی، خدماتی که امکان ارائه آن وجود دارد را مشخص می‌کند و درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه حداکثر ظرف مدت یک ساعت به مددکاران مربوط ارسال می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان ادامه داد: در سامانه این امکان برای مددجویان فراهم‌شده است که مراحل رسیدگی به درخواست خود را مشاهده کنند و در صورت لزوم مدارک خواسته‌شده را از طریق سامانه ارسال کنند.

 

نظر شما