استاندار اصفهان:

شهادت مدافعان امنیت انقلاب مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۷:۳۶
کد خبر: ۸۱۳۱۶۱
شهادت مدافعان امنیت انقلاب مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کرد
استاندار اصفهان گفت: پیام شهادت این شهدا مسئولیت همه مدیران را بیشتر و سنگین تر کرده است و مدیران باید در راه خدمت به مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تسلیت شهادت جمعی از پرسنل لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، بر حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان تاکید و اظهار کرد: پیام شهادت این شهدا مسئولیت همه مدیران را بیشتر و سنگین تر کرده است و مدیران باید در راه خدمت به مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند.

استاندار اصفهان در ادامه به دستورکار جلسه در خصوص وضعیت طرح های متقاضی احداث نیروگاه تجدیدپذیر در استان اشاره کرد و افزود: باید در خصوص ایجاد پنل های خورشیدی همکاری لازم صورت گیرد و روند کار تسریع گردد.

عباس رضایی با بیان اینکه باید به مناطق مستعد ایجاد این نیروگاه ها با در نظر گرفتن شرایط لازم مجوز داده شود، تصریح کرد: شرایط در بسیاری از شهرستان ها برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی فراهم است و با توجه به ظرفیت این پنل ها در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی باید پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تا حد امکان زمان و فرایندها برای جذب سرمایه گذاری در استان کوتاه گردد، افزود: افزایش جذب سرمایه گذاری به افزایش اشتغال کمک خواهد کرد و باید در این خصوص اهتمام لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز