استاندار اصفهان:

آمار بیکاری در استان اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۶:۱۵
کد خبر: ۸۱۳۹۵۵
آمار بیکاری در استان اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است
استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان با وجود اینکه بزرگترین استان صنعتی کشور است اما آمار بیکاری آن از متوسط کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه رییس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، با اشاره به همراهی و همکاری مطلوب مدیریت بازرسی کل استان، اظهار کرد:  هم‌نوایی و همدلی خوبی بین مسئولان استان اصفهان برقرار است و علی رغم همه معضلات و مشکلاتی که در استان اصفهان وجود دارد با وجود این همدلی توانستیم مسائل را به نحوی حل کنیم که کمتر نمود بیرونی داشته باشد.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: تعامل، هماهنگی و همراهی مدیران در حل مشکلات بسیار موثر است و امیدواریم با فعالیت بازرس جدید کل استان، این همزبانی مستحکم تر شود.

وی با بیان اینکه ضوابط و مقررات امروز دستگاه‌هابرای زمان عادی پیش بینی شده است در حالی که ما در جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم به سر می بریم، ادامه داد: از رییس سازمان بازرسی کشور درخواست دارم در شرایط جنگ با ضوابط عادی برخورد نکنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم استان اصفهان شایسته خدمتی بیش از شرایط فعلی هستند، تصریح کرد: همین امر مسئولیت ما را افزایش داده تا حدی که امیدواریم بتوانیم دین خود را به ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید استان اصفهان ادا کنیم.

وی شرایط اقتصادی استان اصفهان را خاص برشمرد و یادآور شد: استان اصفهان با وجود اینکه بزرگترین استان صنعتی کشور است اما آمار بیکاری آن از متوسط کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به شهادت ۲۷ مرزبان و پاسدار لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به خاطره ای از مراسم ورود پیکر این شهیدان به اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: در آن مراسم زن و کودک خردسالی را گریان مشاهده کردم که تاثیر بسیاری بر روی من گذاشت زیرا مسوولیت ما سنگین تر شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز