استاندار اصفهان:

باید نقشه راه ساماندهی زاینده‌رود مشخص شود

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴:۳۹
کد خبر: ۸۱۴۳۷۳
باید نقشه راه ساماندهی زاینده‌رود مشخص شود
استاندار اصفهان گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری باید در جلسه‌ای کارشناسی با حضور مسئولان و مدیران مربوطه و صنف کشاورزان نقشه راه ساماندهی رودخانه زاینده رود را مشخص نمایند و با برآورد هزینه و همچنین نحوه ی اجرای این طرح نسبت به ساماندهی رودخانه زاینده رود در اولین فرصت اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان اظهار کرد: تمام هم و غم مدیران استان حل مشکل آب است و برای مرتفع شدن این مشکل بیشترین وقت مدیریت ارشد استان به آن اختصاص یافته است.
رضایی ادامه داد: نگاه مدیریت استان در خصوص توزیع آب در بخش های مختلف عادلانه است و باید با همکاری و همدلی خوب بین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مدیران استان در جهت حل مشکلات قدم برداریم. 
وی به افزایش بارش ها در سال آبی جاری و جدول پیش بینی نحوه توزیع آب اشاره کرد و افزود: باید در شورای ۱۵ نفره متشکل از صنف کشاورزان، جهادکشاورزی و آب منطقه ای هماهنگی لازم برای توزیع آب در زمان های مختلف صورت گیرد.
استاندار اصفهان به ساماندهی رودخانه زاینده رود نیز اشاره کرد و افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری باید در جلسه‌ای کارشناسی با حضور مسئولان و مدیران مربوطه و صنف کشاورزان نقشه راه ساماندهی رودخانه زاینده رود را مشخص نمایند و با برآورد هزینه و همچنین نحوه ی اجرای این طرح نسبت به ساماندهی رودخانه زاینده رود در اولین فرصت اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز