رییس فدراسیون تکواندو:

شهدا اسطور‌ه های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۱:۲۱
کد خبر: ۸۱۴۷۳۱
شهدا اسطور‌ه های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند
رییس فدراسیون تکواندو گفت: شهدا اسطور‌ه های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند، جوان امروز به هویت نیاز دارد و بدون شک شهدا ارزش‌مند‌ترین افرادی هستند که در تاریخ معاصر می‌شناسیم و نبردی را رقم زدند که در تاریخ بی‌سابقه است و آن نبرد تنها نبردی که دشمن نتوانست خاک کشور را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد پولادگر عصر امروز در چهارمین یادواره شهدای تکواندو اظهار کرد: فداکارترین، مخلص‌ترین و متعهد‌ترین انسان‌های معاصر شهدا هستند که با نثار جان خود اقتدار و استقلال ایران اسلامی را رقم زده‌اند.

وی ادامه داد: بزرگی شهدا به‌گونه‌ای است که دامانی که در آن پرورش یافته‌اند یعنی پدران و مادران آن‌ها، نیز قابل ستایش است.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه شهدا اسطور‌ه های تاریخ معاصر و سند هویت ملی ما هستند، گفت:  جوان امروز به هویت نیاز دارد و بدون شک شهدا ارزش‌مند‌ترین افرادی هستند که در تاریخ معاصر می‌شناسیم و نبردی را رقم زدند که در تاریخ بی‌سابقه است و آن نبرد تنها نبردی که دشمن نتوانست خاک کشور را بگیرد.

پولادگر ادامه داد: باید تلاش کنیم شهدا را به نسل امروز که آینده کشور در دست آن‌ها است، بشناسیم زیرا چراغ راه هستند، این یکی از وظایفی است که فدراسیون تکواندو برای خود در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: هر صنفی باید از شهدای خود تجلیل کند، ما به شهدا نیاز داریم که هدایت‌کننده نسل امروز باشند، امیدوارم روزی نباشد که نام شهدا در کوچه پس‌کوچه‌های ذهن ما گم شود.

رییس فدراسیون تکواندو ابراز کرد: برگزاری چهارمین یادواره شهدای تکواندو بسیار سخت بود زیرا بسیاری از شهدای تکواندو اصفهان را می‌شناسم و ادا کردن حق آن‌ها بسیار سخت است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز