امام جمعه اصفهان:

کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵:۱۳
کد خبر: ۸۱۶۱۰۲
کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است
امام جمعه اصفهان گفت: برخی از مسئولان سخنران شده‌اند و سخنان آنان نتیجه‌ای ندارد، امروز کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای انجمن سفیران اعطای اندیشه با بیان اینکه فرصت اقدام و عمل و خدمت به مردم را نباید از دست داد، اظهار کرد: برخی از مسئولان سخنران شده‌اند و سخنان آنان نتیجه‌ای ندارد، امروز کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است.

وی افزود: کارهای زیادی در کشور وجود دارد که باید انجام شود اما برخی منتظر نشسته‌اند که دولت کاری انجام دهد، از سوی دیگر توقعات بالا رفته ‌و برخی از جوانان منتظرند تا دولت برای آنان شغل و زندگی فراهم کند، در گذشته اینگونه نبود و همه تلاش می‌کردند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دولت موظف است کارهای عمومی را ساماندهی کند، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود تأکید داشتند تا گروه‌های مردمی، دور یکدیگر جمع شوند و کارهای اقتصادی را راه بیندازند، امروز فرصت آن وجود دارد که طرح‌ها و ایده‌های جوانان گردآوری شود و زمینه اجرای آن فراهم شود.

وی گفت: باید برای جوانان جا انداخت که با تلاش و کار کردن می‌توانند کارهای بزرگ را کلید بزنند، جوانان می‌توانند با همکاری و همفکری کارهایی که امکان عملیاتی شدن آن وجود دارد را مطرح کنند و با عمل خود، همگان را نسبت به تلاش کردن ترغیب کنند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در کنار اجرای طرح‌های اقتصادی و تقویت مردمی اقتصاد نباید کارهای فرهنگی تعطیل شود، یادآور شد: قرآن کریم می‌فرماید مردانی وجود دارد که تجارت، آنان را از یاد خدا غافل نمی‌کند.

وی عنوان کرد: برخی از همایش‌ها به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود که دستاورد خاصی ندارد و می‌توان به جای آن به فکر کارآفرینی افتاد و گره‌ای از مشکلات مردم باز کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز