رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان:

۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری در اصفهان به استقبال روز مادر می‌رود

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۰:۴۶
کد خبر: ۸۱۷۰۰۱
۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری در اصفهان به استقبال روز مادر می‌رود
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، 300 تابلوی شهروندی از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در چهارراه ها و میادین شهر اصفهان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  احمد رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی به صورت مستمر هر دو هفته یک بار به نصب تعدادی تابلو شهری در قالب طرح گالری شهری با محوریت موضوعات مختلف شهروندی و یا موضوعات مناسبتی متناسب با ایام مختلف می پردازد.

او افزود: همزمان با سالروز ولادت با شکوه حضرت فاطمه زهرا (س) در روز هفتم اسفند ماه و روز مادر ، 300 تابلو در نیمه نخست اسفند در میادین و چهارراه ها نصب شد.

او با بیان اینکه این تابلوها به اشعاری با محوریت تاکید بر اهمیت جایگاه و ارزش مادر مزین است، اظهار کرد: این تابلوها تک مصرع هایی از اشعار آقای مهدی جهاندار، از شعرای شهرمان را همراه با طراحی های ویژه مرتبط با موضوع مورد نظر نمایش می دهد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: گستره جغرافیایی نصب این تابلوها بسیار گسترده است به طوری که تمامی مناطق 15 گانه شهر اصفهان را در بر می گیرد.

او خاطرنشان کرد: همزمان با 15 اسفند ماه که مصادف با روز درختکاری است، تابلوهای شهری دوباره تغییر خواهد کرد و متناسب با موضوع درخت و درختکاری طرح های جدیدی را ارائه می دهد.

رضایی در پاسخ به این سوال که چه روشی برای بررسی بازخوردهای نصب تابلوهای شهروندی در شهر وجود دارد، گفت: روش بررسی بازخوردهای تابلوها از طریق شماره پیامکی که در اختیار شهروندان قرار می گیرد، انجام می شود. همچنین سایتی به این منظور از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان طراحی شده تا شهروندان بتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درباره هر یک از تابلوها و موضوعات آنها با ما در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز