نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

با مدیریت داخلی جنگ اقتصادی کنترل می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۱۸۷۷۳
با مدیریت داخلی جنگ اقتصادی کنترل می‌شود
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت خوب درون کشوری می‌شود شرایط جنگ اقتصادی و تحریم را مدیریت کرد.

زهرا سعیدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: اهمیت به حوزه کارآفرینی، شناخت افراد، معرفی و الگوپذیری و الگوی سازی از افرادی که در این فعالیت موفق بوده‌اند به پیشرفت کشور کمک می‌کند.  

وی ادامه داد: مجلس برای به کارگیری جوانان یک گام به جلو برداشت و قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرد و هنوز هم نیاز به اصلاحاتی دارد تا شرایطش محدودتر شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر کشور درگیر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه است، بیان کرد: با مدیریت خوب درون کشوری می‌شود این شرایط را مدیریت کرد.

وی افزود: اقتصاد کشور دولتی است و یکی از مواردی که به اقتصاد برمی‌گردد مدل بانکداری است. بانک مرکزی وظیفه ثبات قیمت‌ها را به عهده دارد و وظایف سنگین بانک‌ها را هم به عهده گرفته است.

سعیدی با بیان ایجاد شرایط بانکداری اسلامی خاطرنشان کرد: تصمیماتی در کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گرفته شده است، که به استقلال رییس کل بانک مرکزی کمک خواهد کرد که وابسته به رییس جمهور و یا نهاد خاص نباشد. هیاتی این رییس کل را  انتخاب می‌کند و مدت زمان مدیریتش 4 ساله نیست که با رفتن رییس جمهور تغییر یابد.

ک/ 1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز