تودیع و معارفه معاون اجرایی صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۰:۰۱
کد خبر: ۸۲۰۷۸۰
تودیع و معارفه معاون اجرایی صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان
جلسه تودیع و معارفه معاون اجرایی صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، با حضور کرمان نژاد مدیر امور حقوقی و قراردادها، مهدوی هزاوه مدیر صندوق استان اصفهان، هراتیان معاون قبلی صندوق استان، شهبازی معاون اجرائی جدید، مصیبی معاون تسهیلگری، کارشناسان صندوق استان و رؤسای صندوق شهرستان های صندوق استان اصفهان، جلسه تودیع و معارفه معاون صندوق استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر صندوق استان اصفهان ضمن سخنانی از مدت فعالیت هراتیان در سمت معاونت صندوق استان به عنوان یک همکاری خوب و مؤثر در جهت اهداف صندوق نام برد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت و پیروزی نمود. مهدوی هزاوه همچنین برای عبدالصمد شهبازی متصدی جدید پست معاونت اجرائی صندوق استان، آرزوی توفیق در خدمتگذاری به مردم استان اصفهان کرد.

کرمانی نژاد مدیر امور حقوقی و قراردادها، نیز طی سخنانی ایجاد اشتغال برای اقشار فعال در بخش کسب و کارهای خرد کشور را از رسالت های صندوق برشمرد و از استان اصفهان به عنوان یکی از استان های همواره پیشتاز در اجرای این رسالت نام برد. وی همچنین از زحمات هراتیان معاون قبلی صندوق استان تقدیر و برای شهبازی معاون جدید استان آرزوی موفقیت نمود.

در این جلسه همچنین احکام احمدی رئیس شهرستان خمینی شهر، چترائی رئیس شهرستان تیران، فخاری رئیس شهرستان مبارکه و موسوی رئیس شهرستان دهاقان نیز ابلاغ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز