استاندار اصفهان:

با جهت‌دهی ظرفیت‌ها می‌توان در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداشت

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۲:۵۳
کد خبر: ۸۲۲۲۷۲
با جهت‌دهی ظرفیت‌ها می‌توان در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداشت
استاندار اصفهان گفت: با جهت دهی و بهره گیری از این ظرفیت ها می توان در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در دیدار با مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور اظهار کرد: ظرفیت های انسانی بسیار خوبی در استان اصفهان وجود دارد که دارای ابداعات، ابتکارات و خلاقیت های فراوانی بوده و نیازمند جهت دهی و پشتیبانی هستند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: با جهت دهی و بهره گیری از این ظرفیت ها می توان در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

استاندار اصفهان ادامه داد: حمایت از طرح هایی که متناسب با ویژگی های اقلیمی، وضعیت خشکسالی و کم آبی مناطق مختلف استان و همچنین حمایت از طرح هایی که منجر به کار آفرینی و افزایش اشتغال باشد در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در حوزه اشتغال درصدی پایین تر از میانگین کشوری است، افزود: متاسفانه این تفکر که اصفهان استانی برخوردار است به این مساله دامن زده است، در حالی ‌که اصفهان دارای مناطق بسیار محروم است.

رضایی تصریح کرد: مظلومیت اصفهان آن است که در خود شهر اصفهان هم برخی مناطق محروم وجود دارد.

وی تاکید کرد: اصفهان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب پایگاه انقلاب اسلامی بوده و این ضرورت توجه به مردم این خطه را دو چندان می کند.

اصفهان در دریافت تسهیلات مشارکتی پیشرو است

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور نیز در این دیدار با اشاره به پیشرو بودن اصفهان در دریافت تسهیلات مشارکتی گفت: اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بیشترین میزان تسهیلات مشترک را دریافت کرده اند.

اصغر نوراله زاده ادامه داد: برنامه های صندوق کار آفرینی امید در جهت حمایت از مناطق کمتر برخوردار، رونق کسب و کار، توزیع و تکثیر ثروت و ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه صندوق امید کشور یکی از چهار موسسه عامل ارائه تسهیلات اشتغال روستایی است؛ افزود: شایسته است با همکاری اداره کار و تعاون و اداره کل توسعه روستایی استان طرح های مناسب شناسایی و برای دریافت وام به صندق معرفی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز