رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

جاری بودن زاینده‌رود در نوروز حقابه محیط زیست است

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۰:۲۳
کد خبر: ۸۲۲۲۷۷
جاری بودن زاینده‌رود در نوروز حقابه محیط زیست است
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در نوروز، شاهد جاری بودن رودخانه زاینده رود خواهیم بود که حقابه محیط زیست است و موجب پایداری شهر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، فتح الله معین صبح امروز  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی(ع) و ۲۲ اسفند، روز شهید و بنیاد شهید اظهار کرد: این بنیاد با سعه صدر امام راحل تشکیل شد تا به خانواده شهدا رسیدگی شود و یاد و خاطره شهدایی که امروز موجب سربلندی جهان اسلام شده است گرامی داشته شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شعار «بیایید شادی‌های خود را با دیگران تقسیم کنیم» از سوی کمیته امداد در ایامی که به سال نو نزدیک می‌شویم شعاری است که باید جدی گرفته شود و امیدوارم که تقارن ماه رجب با عید نوروز نوید سال پر خیر و برکت را داشته باشد که با بارش‌های اخیر در کل کشور این اتفاق رخ داده است. امیدواریم این شادی‌‌ها را مردم با شهروندان تقسیم کنند. کمیته امداد عملکردی درخشان دارد، و باید این کمک‌ها برای جلب رضای خدا باشد.

معین تصریح کرد: در نوروز، شاهد جاری بودن رودخانه زاینده رود خواهیم بود که حقابه محیط زیست است و موجب پایداری شهر می‌شود.

 

 

 

نظر شما