رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان:

آکادمی لوافان، خانه علمی ورزش استان اصفهان است

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۱:۵۴
کد خبر: ۸۲۲۵۳۹
آکادمی لوافان، خانه علمی ورزش استان اصفهان است
رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: آکادمی لوافان مرکزی برای مشاوره علمی هیات های ورزشی استان اصفهان است که با معاینات پزشکی ورزشی ، تست های های مختلف ، ارزیابی های ورزشی ، در واقع خانه علمی ورزش استان اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، احمد باقری مقدم در نشست هم اندیشی با مدیران ورزشی استان اصفهان به منظور ارائه خدمات آکادمی علوم ورزشی استان،  آکادمی لوافان را در کشور کم نظیر و پیشرو دانست و اظهار کرد: این مجموعه با اندیشه خیرخواهانه خانواده لوافان احداث شده و بصورت هیات امنایی اداره می شود و هیات پزشکی ورزشی نیز بهره بردار آن است و با توجه به برخورداری از تجهیزات مختلف در کشور پیشرو و پیشگام است و حتی  از مرکز ایفمارک نیز از لحاظ امکانات و تجهیزات  جلوتر است .

وی یکی از اهداف مهم این آکادمی را افزایش بنیه علمی ورزش استان اصفهان دانست و پیشگیری از مصدومیتها ، انجام تست های پزشکی ورزشی و  ارائه خدمات برای تمرینات و ورزش گروه های خاص مانند ، مادران باردار، بیماران خاص ، بیماران دیابت و ... از دیگر أهداف برشمرد و ادامه داد: در این مرکز  استعدادیابی  و دوره های آموزش نیز با اخرین کند علمی برگزار می شود .

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، آکادمی علوم ورزشی لوافان را که با مدیریت این هیات اداره می شود ، پاتوق علمی جامعه ورزش استان اصفهان تعبیر کرد که منجر به ارتقا سطح علمی ورزش خواهد شد .

باقری مقدم با بیان اینکه انتظار داریم از این مجموعه  علمی ورزشی استقبال شود، تصریح کرد : با عنایت به أهداف خیریه ، هیات های ورزشی نگران هزینه ها نباشند ، قطعا شرایطی پدید آمده است که هیات ها از این آکادمی بتوانند به عنوان ارزش افزوده علمی در برنامه های خود ، سود ببرند .

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت :آکادمی علوم ورزشی لوافان  در خلاقیت های دانش بنیان و حوزه های مهندسی ورزش هم می تواند گروه های علاقمند و جوانان خلاق و تحصیلکرده را گرد هم آورد تا با تولید فکر و اندیشه زمینه بهتری برای ارتقا سطح علمی ورزش استان اصفهان بوجود آید .

باقری مقدم تاکید کرد: این  آکادمی، مرکزی برای مشاوره علمی هیات های ورزشی استان اصفهان است که با معاینات پزشکی ورزشی ، تست های های مختلف ، ارزیابی های ورزشی ، در واقع خانه علمی ورزش استان اصفهان است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز