مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

رشد ۳۴ درصدی کمک‌های مردم استان اصفهان در جشن نیکوکاری

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۲۳۲۹۳
رشد ۳۴ درصدی کمک‌های مردم استان اصفهان در جشن نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان تاکنون بالغ بر ۹ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری امسال به همشهریان نیازمند خود کمک کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا متین پور،  بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار شد، گفت: کمک‌های نیکوکاران اصفهانی در بیش از چهار هزار و ۱۶۵ پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس، میدان‌های اصلی شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های بسیج و میعادگاه‌های نماز جمعه جمع‌آوری شد.

وی بابیان اینکه در سال گذشته مردم استان در جشن نیکوکاری بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند، گفت: در جشن امسال تاکنون بالغ بر ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده است که با توجه به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردم کماکان ادامه دارد این رقم انشا الله بیشتر از این خواهد شد.

متین پور با تأکید بر اینکه همه کمک‌های مردم پیش از شروع سال جدید بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، افزود: بیش از ۱۰۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان استان در آستانه سال نو از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: توزیع کمک‌ها هم‌زمان با جمع‌آوری شروع‌شده است و تا پیش از شروع سال نو به شکل کامل به دست جامعه هدف خواهد رسید.

متین‌پور با اعلام اینکه کمیته امداد همواره آماده دریافت کمک‌های نیکوکاران اصفهانی است، اظهار داشت: خیران گرانقدر و همشهریان نیک‌اندیش می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* به‌وسیله تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ یا واریز به‌حساب "۲-۳۰۹۱۴۰۷-۱۱-۲۴۰۱" با شماره شبای ۸۰۰۶۰۰۲۴۰۱۰۱۱۰۳۰۹۱۴۰۷۰۰۲IR و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در نشاندن لبخند رضایت بر لب‌های نیازمندان سهیم شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز