استاندار اصفهان:

کاستی‌های ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید به مدیریت استان منعکس شود

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۰:۰۶
کد خبر: ۸۲۷۰۳۳
کاستی‌های ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید به مدیریت استان منعکس شود
استاندار اصفهان گفت: کمی ها و کاستی های ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید به مدیریت استان منعکس گردد تا در سال های آینده نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در جریان بازدید از باغ موزه چهلستون و رویداد فرهنگی نوروزگاه، اظهار کرد: از چند ماه قبل هماهنگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی صورت گرفته است و تلاش بر این بود که بهترین خدمات برای حبیبان خدا فراهم گردد.

استاندار اصفهان ضمن عذرخواهی از بروز مشکلات احتمالی ادامه داد: کمی ها و کاستی های ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید به مدیریت استان منعکس گردد تا در سال های آینده نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام شود.

وی به نقش گردشگری در توسعه پایدار نیز اشاره کرد و افزود: گردشگری و صنعت توریسم در دنیا مورد توجه جدی قرار گرفته است و در بسیاری از دانشگاه های مهم به صورت یک علم و تخصص آموزش داده می شود و همین امر بیانگر جایگاه خاص این صنعت در توسعه پایدار است.

عباس رضایی خاطر نشان کرد: صنعت گردشگری علاوه بر جنبه اقتصادی در بهداشت روان گردشگران نیز جزو ارکان بسیار مهم بشمار می رود.

وی نقش رسانه ها در توسعه گردشگری را بسیار مهم خواند و افزود: امروز در یک دهکده جهانی زندگی می کنیم و رسانه ها می توانند نقش مهمی را در این خصوص ایفا نمایند.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش های بهاری اظهار داشت: پیش بینی لازم در ستاد خدمات سفر استان صورت گرفته است و در صورت برودت هوا ۳۹ مکان ورزشی و حسینیه آماده پذیرش مسافران نوروزی خواهند بود.

نظر شما